Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-02, 22:02
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Vad saknades? Besviken för att längden på hennes naglar inte nämndes eller vadå? Jävla idiot
Ingenting saknades du fick nog med allt där men det är taget ur din sjuka fantasi. Köp gärna sex men bete dig inte som ett psykfall..
Citera
2018-11-02, 23:11
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Jag lade mig i sängen på hotellet på lördag eftermiddag och zappade runt lite bland kanalerna. Tog sedan en lång varm dusch följd av en whiskey och en öl.

Några minuter efter 18 knackade den snärtiga lilla horan på dörren. Jag öppnade och hon steg på. Jag var bara tyst eftersom jag inte accepterar att hon var sen.

Blott nitton år gammal påstod hon. Jag granskade hennes nätta kropp och kom fram till att hon nog inte är över tjugo iallafall. Kuken reste sig.

Efter kort snack och betalning ledde jag henne till sängkanten där hon fick sätta sig som en duktig flicka. Jag slängde bort handduken och tog ett stadigt tag i hennes kortklippt kastanjebruna hår. Hårt munknull stod på schemat. Hon tyckte det var ganska jobbigt de första minuterna men tvingade snart sig själv till att hitta en teknik. Jättesöt var det lilla ludret.

Vände runt henne hårdhänt och lät henne ha tröjan på men började knäppa upp hennes jeans som jag bett henne ha på sig. Stack in ett blött finger långsamt i hennes trånga lilla stjärthål. Under protest, men skulle ändå inte trycka in kuken försäkrade jag. Gillar inte stjärtsex men älskar att fingra där. De blir så ängsliga.

Sedan ned med knullungen på rygg och missionären några minuter. Fina bröst och väldigt stora vårtor. Jättetrevliga att hålla tag i hårt medan kuken min förstörde hennes snippa. Sedan lite doggy med bälte kring hennes hals, en gammal dröm som äntligen blev sann.

När det dags att komma gick vi in till badrummet där hon fick sätta sig i badkaret. Jag sprutade efter ett kort munknull. Hon såg väldigt trött och inte särskilt entusiastisk ut så hon fick sitta och vänta några minuter medan jag svepte en god Mariestad.

Jag kunde snart kissa och spolade den lille horungen ren.

Hon tog dig en dusch och jag gav torkade av henne ordentligt med en ren handduk. Hon klädde på dig snabbt och pep iväg efter ett litet hångel.

Kan nog bli att höra av mig till henne igen! Rekommenderas starkt! Hon verkar ganska oerfaren, har lätt till gråt.

vart hittar man henne?
Citera
2018-11-03, 14:22
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaka1234
vart hittar man henne?

Du kan hitta henne på RS
Citera
2018-11-03, 15:26
  #16
Medlem
porsches avatar
Bara det görs med respekt o de inblandade är överens
så finns det tjejer som tänder på att känna sig köpta
och hjälpa till med våra fantasier
Däremot är det svårt att veta exakt hur vissa mår.
Citera
2018-11-04, 23:07
  #17
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Blott nitton år gammal påstod hon. Jag granskade hennes nätta kropp och kom fram till att hon nog inte är över tjugo iallafall.

Inte över 20 är samma sak som 19, om hon inte är yngre dvs. Mitt livs novel...
Citera
2018-11-07, 12:53
  #18
Medlem
Härlig läsning. Du ska göra precis som du vill och skita i moraltanterna här
Citera
2018-11-27, 01:28
  #19
Medlem
sexig novell!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback