Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-01, 23:23
  #1
Medlem
Jag tänker främst på dem som är gjorda i USA, jag har sett att Zalando har några att välja på men jag tycker inte utbudet är tillräckligt stort. Vilka fler hemsidor finns de att köpa på? Jag är främst ute efter bikerjackan.
Citera
2018-11-02, 01:23
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
https://www.miinto.se/brands/schott
Citera
2018-11-03, 00:10
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
https://www.miinto.se/brands/schott
Dem säljer ju ingen där du länkade...
Citera
2018-11-03, 00:14
  #4
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordlasten
Dem säljer ju ingen där du länkade...

Vet inte. Länkade bara till märket.

Ett tips är att du skickar ett mail till butiken jag tipsade om, med bild av jackan och höra om de kan köpa den in.
Citera
2019-02-23, 00:15
  #5
Medlem
KungPuks avatar
Ska du ha en ny eller begagnad jacka? Köpte min modell 618 från 1975 på ebay från Frankrike.
Citera
2019-02-23, 14:39
  #6
Medlem
OrganiCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordlasten
Jag tänker främst på dem som är gjorda i USA, jag har sett att Zalando har några att välja på men jag tycker inte utbudet är tillräckligt stort. Vilka fler hemsidor finns de att köpa på? Jag är främst ute efter bikerjackan.
Har du någon bild på den specifika jackan du söker? Schott har släppt åtskilliga jackor av modellen 'biker', så en bild skulle underlätta.
Varför skickar du inte efter direkt från USA så är problemet löst?
__________________
Senast redigerad av OrganiC 2019-02-23 kl. 14:42.
Citera
2019-02-23, 18:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrganiC
Har du någon bild på den specifika jackan du söker? Schott har släppt åtskilliga jackor av modellen 'biker', så en bild skulle underlätta.
Varför skickar du inte efter direkt från USA så är problemet löst?

Hittar man inte vad man söker på hemsidan, så är det eBay som gäller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback