Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-01, 17:54
  #1
Medlem
gretagris123s avatar
Till er killar, ifall man skickar sexuella saker fram och tillbaka sådär, vad tycker ni det är kul att höra. Liksom ifall en tjej skriver nåt, vad skulle det vara som ni går igång på?
Citera
2018-11-01, 18:02
  #2
Medlem
anycoloryoulikes avatar
Alla tycker olika så det är väl bara att fråga personen du skriver med halvt diskret.
Citera
2018-11-01, 18:05
  #3
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Att hon vill bli rejält knullad hela natten...

Att hon vill att sperman skall flöda i mängder och söla ner hennes darrande kropp...

Att hon vill att 10 negrer skall ganbanga henne, och att hon därefter skall leva som en smutsig hora resten av livet...

Att hon är säker på att hon är nymfoman, hon vill ju ligga och knulla precis hela tiden...

Att hon älskar smaken och konsistensen av sperma, och vill dricka min kokande sperma för att bli berusad, galen och hög...

Att hon är förälskad i min styva kuk...

Att hennes fitta är plaskvåt när hon skriver till mig...

Att hon är galet kåt dygnet runt, även när hon sover...

Att stenhårda knull är livets mening för henne...

Att hon kan tänka sig att betala för att bli rejält knullad...

Att hon vill bli knullad så djuriskt och brutalt att hon blir medvetslös och sinnessjuk på kuppen...

Att hon vill underkasta sig min kuk resten av livet...

Att hon vill vara min undergivna, ständigt kåta sexslavinna...

Att ett rejält knull är sann kärlek för henne...

Att de enda kvinnor som hon ser upp till är prostituerade, särskilt lyxprostituerade som är hennes stora idoler...

Att hon ofta drömmer om att bli våldtagen, och att hon gärna skulle vilja ha rapeplay med mig...
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-11-01 kl. 18:48.
Citera
2018-11-01, 18:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Att hon vill bli rejält knullad hela natten...

Att hon vill att sperman skall flöda i mängder och söla ner hennes darrande kropp...

Att hon vill att 10 negrer skall ganbanga henne, och att hon därefter skall leva som en smutsig hora resten av livet...

Att hon är säker på att hon är nymfoman, hon vill ju ligga och knulla precis hela tiden...

Att hon älskar smaken och konsistensen av sperma, och vill dricka min kokande sperma för att bli berusad, galen och hög...

Att hon är förälskad i min styva kuk...

Att hennes fitta är plaskvåt när hon skriver till mig...

Att hon är galet kåt dygnet runt, även när hon sover...

Att stenhårda knull är livets mening för henne...

Att hon kan tänka sig att betala för att bli rejält knullad...

Att hon vill bli knullad så djuriskt och brutalt att hon blir medvetslös och sinnessjuk på kuppen...

Att hon vill underkasta sig min kuk resten av livet...

Att hon vill vara min undergivna, ständigt kåta sexslavinna...
Du är inte lite sjuk du.
Citera
2018-11-01, 18:30
  #5
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronolle
Du är inte lite sjuk du.
Kåt heter det...
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-11-01 kl. 18:33.
Citera
2018-11-01, 19:23
  #6
Medlem
Zaedrewss avatar
Det borde väl räcka med sex, du och jag nu. Vi killar bryr oss inte så vidare om text eller poesi utan det är mer rakt på rödbetan som gäller.
Citera
2018-11-01, 22:20
  #7
Medlem
mensverkets avatar
Om man är tillsammans på en stelare bjudning/familjemiddag eller liknande och messar varandra med lite tåflörtar och ögonkontakt.
Citera
2018-11-02, 21:22
  #8
Medlem
Skriv gärna med gör det inte för ofta så det blir förutsägbart bara.
Citera
2018-11-07, 17:11
  #9
Avstängd
Densvartadildons avatar
Hade en tjej skrivit till mig att hon vill simma runt i en pöl med sperma så hade jag gjort en 360 och gått därifrån. Fy fan vilken billig, äcklig brud.

När killar skriver att dom vill köra in armen ner till armbågen i röven på en tjej så är det dock helt normalt, så där hycklar jag något enormt.

Min tjej gjorde det bra, fast ja väldigt billigt... Hon skickade bilder när hon låg på mage så man såg rygg + en putande rumpa. Jag skrev lite blygsamt och på skoj: "Dat ass". Hon svarade direkt med "Tänkte precis skriva att såna här bilder är bättre utan byxor". Där var jag fast och idag är vi gifta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback