Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-01, 21:08
  #25
Medlem
Nej men du går till turk kioskerna och ber om hjälp bara..Så får du ett nummer eller så ringer dem åt dig. Så har jag altid gjort när jag inte varit på hemmaplan.

Var inte rädda för o fråga bara. Frågar du 10 turk kiosker har du garanterat napp hos någon. Men du får förvänta dig kvalitén därefter.
Citera
2018-11-01, 21:12
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarblod
Rinkeby grillen, gjorde detta. Sålde både ladd och röka under disken. Torskade också.

Den här?

https://www.expressen.se/nyheter/bro...e--och-kokain/
(FB) Stort knarktillslag i Rinkeby – över ett kilo kokain hittades (2016-07-29)
__________________
Senast redigerad av nilltre 2018-11-01 kl. 21:19.
Citera
2018-11-01, 21:25
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knockaround
Nej men du går till turk kioskerna och ber om hjälp bara..Så får du ett nummer eller så ringer dem åt dig. Så har jag altid gjort när jag inte varit på hemmaplan.

Var inte rädda för o fråga bara. Frågar du 10 turk kiosker har du garanterat napp hos någon. Men du får förvänta dig kvalitén därefter.

Då är det nog bättre att hålla sig till sina lojala kranar. Känns som att det mest är fjortisar som försöker på det sättet.
Citera
2018-11-01, 21:47
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis87
Då är det nog bättre att hålla sig till sina lojala kranar. Känns som att det mest är fjortisar som försöker på det sättet.
Självklart. Skrev om man inte var på hemmaplan. Och ja jag är fjortis.
Citera
2018-11-01, 21:47
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis87
Då är det nog bättre att hålla sig till sina lojala kranar. Känns som att det mest är fjortisar som försöker på det sättet.
Självklart. Skrev om man inte var på hemmaplan. Och ja jag är en fjortis.
Citera
2018-11-02, 22:37
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knockaround
Självklart. Skrev om man inte var på hemmaplan. Och ja jag är en fjortis.
undrar om detta bara är ett stockholmsfenomen eller om det även förekommer i gbg?
någon som har erfarenhet?
Citera
2018-11-03, 12:48
  #31
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis87
Då är det nog bättre att hålla sig till sina lojala kranar. Känns som att det mest är fjortisar som försöker på det sättet.
Jo, känns jobbigt att gå frågerundan runt alla turkaffärer.
Men att Stig (40-år) frågar butiksägaren Ahmed som Stig brukar köpa smuggelcigg av, i stället för ungdomarna som säljer i parken, kan jag förstå.
Citera
2018-11-14, 12:00
  #32
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Nämnde aldrig butikens namn eller plats.

jag har egna kontakter.

Nog för att Uppsala polisen är känd för att vara kass men så jävla hjärndöda lär dom nog inte vara.

Hur som haver så var det extremt klantigt att outa.
Citera
2018-11-15, 09:40
  #33
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Nog för att Uppsala polisen är känd för att vara kass men så jävla hjärndöda lär dom nog inte vara.

Hur som haver så var det extremt klantigt att outa.

Hur fan outade jag en ngt!?

Idioti
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback