Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-01, 02:54
  #13
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Betydligt billigare at gå över till snus i stället för dyra alternativa nikotinprodukter. Har TS rökt ett flertal år så blir det svårt att sluta cold turkey. Speciellt om man har ett liv att sköta till vardag.


Vill du sluta helt med nikotin så kan du gå över till snus och sluta innan det hinner påverkar dina tänder osv


Det handlar ju liksom om att vilja, eller? Karaktär eller inte.
Citera
2018-11-01, 05:45
  #14
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Meh...att sluta helt är liksom billigast..snus kostar ju pengar.

Ja givetvis, nu frågade han vad som var billigast. Och jag tror han förstår själv att det inte kostar något att sluta helt. Men hur lätt är det?
Citera
2018-11-01, 06:37
  #15
Medlem
WhatIsWrongWithMes avatar
För att förtydliga. Vad är det billigaste hjälpmedlet? Snus, javisst! i o.m alla andra svar så tolkar jag det som att alla hjälpmedel utöver snus -- Tuggummi, plåster, sugtabletter är ungefär lika dyra.
__________________
Senast redigerad av WhatIsWrongWithMe 2018-11-01 kl. 07:04.
Citera
2018-11-01, 07:07
  #16
Medlem
hegoballs avatar
Elcigg har funkat kanon för mig.
Har inte räknat på vad det kostar. Men det är definitivt billigare än att röka eller snusa.
Citera
2018-11-01, 11:56
  #17
Medlem
killenmedkexs avatar
Skulle nog också säga snus, finns vitt snus om du är orolig över att få grisiga tänder.

Citat:
Ursprungligen postat av hegoball
Elcigg har funkat kanon för mig.
Har inte räknat på vad det kostar. Men det är definitivt billigare än att röka eller snusa.
Med dom nya skatterna som vi kommer drabbas av snart så skulle jag nog säga att vape inte är det billigaste.
Citera
2018-11-01, 12:04
  #18
Medlem
motivation är gratis
Citera
2018-11-01, 13:30
  #19
Medlem
Det finns portionsnus utan utan tobak nuförtiden, med tillsatt nikotin, man slipper bruna tänder. Kostar som vanligt snus.
Nordic spirit.
Citera
2018-11-01, 13:40
  #20
Medlem
Friheters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroke99
Det finns portionsnus utan utan tobak nuförtiden, med tillsatt nikotin, man slipper bruna tänder. Kostar som vanligt snus.
Nordic spirit.

this ^ skulle rekommendera det faktiskt, finns i 2 olika smaker, bergamot och mint
Citera
2018-11-01, 16:52
  #21
Medlem
hegoballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Med dom nya skatterna som vi kommer drabbas av snart så skulle jag nog säga att vape inte är det billigaste.
Det är redan infört nikotinskatt på dessa produkter.
https://www.skatteverket.se/foretago...87d7fc7fe.html

Visst blev det dyrare. Men jag tycker ändå det är ett bättre alternativ än att röka tobak.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback