Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-31, 11:18
  #25
Medlem
Vad som är "fel" enligt min lilla vinklade uppfattning kan ju vara helt rätt för ngn annan! Liksom skulle jag komma och säga -"Nä du har FEL"?
Citera
2018-10-31, 11:24
  #26
Avstängd
Bombasticans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggLinus
Haha vad arg du är.
Heja heja❤


Om du på något sätt tror att jag är upprörd, så förklarar det ditt användarnamn. Jag föraktar dig, det betyder inte att jag är upprörd. Jag vet att sådana begrepp är svåra att förstå, men du får helt enkelt försöka klara dig ändå.
Citera
2018-10-31, 11:26
  #27
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombastican
Personligen så har jag trots att det självklart har påverkat min karriär och sociala status svårt att låta bli att korrigera när en idiot försöker påstå något. Dock har jag givetvis märkt att jag är en av få som faktiskt säger emot en chef, eller någon i min umgängeskrets när de uppenbarligen har fel.

När jag har frågat människor varför de inte säger emot sagda idiot, så är oftast svaret att det inte är deras problem även om det är störande.

Så frågan är ju, varför är majoriteten så fega att de hellre gynnar sig själva än att korrigera människor som har helt fel? Är det pga egoism, självbevarelsedrift eller handlar det om att ni inte tror att det kommer påverka ert liv(något det gör, ta som exempel anti vaxxers).

För att en del jävlar begriper inte TROTS att man korrigerar dem.
Det är helt enkelt fel i huvudet på dem, inte helt sällan med en enorm dos narcissism.

Det retar mig som fan också, men jag övar på min tolerans för idioter hårt var dag.
Citera
2018-10-31, 11:40
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombastican
Om du på något sätt tror att jag är upprörd, så förklarar det ditt användarnamn. Jag föraktar dig, det betyder inte att jag är upprörd. Jag vet att sådana begrepp är svåra att förstå, men du får helt enkelt försöka klara dig ändå.

Vi har helt klart olika åsikter här .
Vi ser vart våra värderingar tar oss i livet. Kör hårt mannen så syns vi på toppen sen
Citera
2018-10-31, 12:16
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombastican
Personligen så har jag trots att det självklart har påverkat min karriär och sociala status svårt att låta bli att korrigera när en idiot försöker påstå något. Dock har jag givetvis märkt att jag är en av få som faktiskt säger emot en chef, elle.
Nej det gör jag inte.
Citera
2018-10-31, 12:27
  #30
Medlem
Om personen uppenbart är en idiot så brukar jag bara släppa det direkt, då jag inte kommer få ut något av diskussionen.
Enda gången jag stannar i en diskussion är om den är het nog och jag tror att jag kommer få ut något av den, i såna fall försöker jag inte heller att avbryta
Citera
2018-10-31, 16:59
  #31
Medlem
Kickexs avatar
Är det ens chef så skulle jag inte bli förvånad att folk ser förbi det.
Jag skulle inte nödvändigtvis ha något emot att rätta chefen men jag tycker det inte är värt att inleda en hel diskussion om det ifall chefen inte håller med.

Sen om det är en personen där det konstant händer så orkar man till slut inte bry sig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback