Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-30, 23:19
  #25
Medlem
Allt som får henne att hålla sig borta från politiken gynnar Sverige. Hoppas på det bästa för Annie.
Citera
2018-10-30, 23:29
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkapulka
Jag har spanat med en inflytelserik opinionsbildare tillika företagsledare i Stockholm keing Lööfs och Busch Thors mammaroller under mandatperioden 2014-18. Min hypotes är att det bidrog till att man inte ville ta makten trots att DÖ föll. Man hade fullt upp på hemmafronten och då passade lite oppositionspolitik bättre än att behöva sitta som stataråd.
Bisch Thor har nu 2 söta småttingar och är redo för att kavla upp ärmarna men Lööf vill nog ha ett barn till och då passar oppositionslajvande på läktaren bra
Intressant spaning. Ja, det låter sig ju sägas att man ska "kombinera" det ena med det andra, men engagemang och fokus är inget man "kombinerar". Och ja, då får vi byråkratledare, som är utmärkta "duktiga tjänstemän", men som aldrig vågar ta risker.

Och när flyktingvågen kom 2015 stod man fullständigt handfallna. I skatte- och bostadspolitiken har man inte fått något gjort. Allt har varit ett enda glidande på senare år.

Inte konstigt att man lyckats glida omkring ytterligare sju veckor efter valet utan att få något gjort.

Men vi lever i sådana tider nu. Unga mödrar ska va partiledare, för att någon ska få bevisat för sig att unga mödrar kan va partiledare. Vad som blir gjort, och hur det fungerar, är sekundärt.
__________________
Senast redigerad av PresidentBahama 2018-10-30 kl. 23:43.
Citera
2018-10-30, 23:42
  #27
Avstängd
53280s avatar
Annie Lööf har inte Sveriges bästa för sina ögon, hon jobbar åt precis som Fälldin åt främmande makt. ( Ni kan fundera själva varför KGB Agent Fälldin släppte iväg U137 ( högteknologisk ubåt ) tillbaka till Sovjet. Bara för hans uppdragsgivare ville detta. )

Annie Lööf vill fylla Sverige med 39 miljoner bidragstörstade parasiter. Varför? Precis som Fälldin så har Annie Lööf en uppdragsgivare med en ren ondska på agendan, och Lööf är dess marionett docka.
Citera
2018-10-31, 07:50
  #28
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Hela mandatperioden är nog lite för mycket att hoppas på ja.

Det skulle dock vara välkommet, om det går så illa att hon blir statsminister.
Citera
2018-10-31, 08:35
  #29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag tyckte att hon såg gravid ut redan under valrörelsen. Hon gömde sig bakom podium och hade rätt så löst åtsittande kläder. Kavajerna satt rätt illa och var ofta knäppta:
https://www.sydsvenskan.se/2018-09-2...lf-kristersson

Nu när man sett henne på senare tider ser hon mer rund ut i ansiktet än tidigare. Kanske? Vem vet.

Om hennes små utbrott ("vad är det du står och säger") berodde på hormoner eller var en del av del välregisserade show som är Annie Lööf får vi nog - om hon nu ÄR gravid - aldrig veta.
Hon hade definitivt gått upp några hekton när hon var med i Skavlan för några dagar sen. En kavajknapp knäppt och den stretade lite. Annars tycker jag att det var väldigt klädsam viktuppgång. Speciellt i ansiktet som annars är så spetsigt och smalt.
Citera
2018-10-31, 08:39
  #30
Medlem
cqs avatar
Det tycker jag hon gör rätt i, jag tror hon skulle kunna vara en bra mamma.
Med tanke på hennes ålder så kanske hon får ett gulligt downs syndrom knyte att gosa med!
Citera
2018-10-31, 09:36
  #31
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag tyckte att hon såg gravid ut redan under valrörelsen. Hon gömde sig bakom podium och hade rätt så löst åtsittande kläder. Kavajerna satt rätt illa och var ofta knäppta:
https://www.sydsvenskan.se/2018-09-2...lf-kristersson

Nu när man sett henne på senare tider ser hon mer rund ut i ansiktet än tidigare. Kanske? Vem vet.

Om hennes små utbrott ("vad är det du står och säger") berodde på hormoner eller var en del av del välregisserade show som är Annie Lööf får vi nog - om hon nu ÄR gravid - aldrig veta.


Har också lagt märke till att hon helt klart lagt på sig. Och på bilden du länkar så ser hon helt klart tjock ut om magen.
Gravidmagen tycker jag dock brukar sitta ett hack längre ner på kroppen, under naveln till att börja med.

Så här såg hon ut förra gången hon skulle till:
https://imgs.aftonbladet-cdn.se/v2/i...w=600&d42e58bd
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-har-fott-barn
Citera
2018-10-31, 13:04
  #32
Medlem
Vill inte vara dum men för i helvete idioter borde inte få skaffa barn
Citera
2018-10-31, 13:59
  #33
Medlem
Koyaks avatar
Såna som henne borde inte få föra generna vidare.
Citera
2018-10-31, 14:06
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Tycker det är rasistiskt att Annie föder fler vita barn. Hon borde istället adoptera Ching Ping eller några svarta negerungar från Afrika.

Eller hur, risken finns ju att ungen växer upp och blir en vit antisemitistisk hatande man (För det är alla ljushyade män enligt den nya retoriken...)
Citera
2018-11-21, 08:12
  #35
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Eller hur, risken finns ju att ungen växer upp och blir en vit antisemitistisk hatande man (För det är alla ljushyade män enligt den nya retoriken...)

Cisman, prefixet mycket viktigt i sammanhanget.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback