Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-05, 00:03
  #325
Medlem
Sinestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azalina
Självklart kommer de aldrig bli som förr. De blir bara värre och värre, men svenska folket börjar ändå att inse att det går inte mer, vilket självklart är bra. Men svenskar är fega och vågar inte rösta på SD för att få lite ordning i vårt kära Sverige.

DETTA! Det är det enda jag begär. Lägg en jävla anonym lapp i en låda. Hur mycket mod ska det kräva?
Citera
2018-12-05, 01:26
  #326
Medlem
SneakyBeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
Det finns ingen väg tillbaka. Alla måste hjälpas åt. Både nya och gamla svenskar måste integreras.

Allt annat är rasism och leder till en ny nazistisk Förintelse.
Vad är problemet?
Citera
2018-12-09, 23:22
  #327
Medlem
pillenottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oreokalle
Ja fast det var M som startade massinvandringen.
De har åtminstone fattat att det var fel, till skillnad från nya kompisklubben.
Citera
2018-12-10, 01:53
  #328
Medlem
Mooomintrollets avatar
Min rasistresa har egentligen varit spikrak. Min mognadsprocess.

När jag var 10 år var jag miljöpartist, det lät så vackert att hela världen skulle bli bra och det lät så hemskt att allt det dåliga bara skulle få fortsätta, som miljöförstöringar. Det skulle bli KATASTROF, det skulle det sannerligen och det blev det, men inte tack vare några jävla miljöförstöringar.

Vet inte när jag blev rasist men jag tror att det var när jag för första gången fick en multikulturell skola, DE var inte som mig. Gick inte att prata med dem, skoja med dem eller ens att titta på dem. De var som orcher hela bunten. Och då hade jag ändå 10 mil in till Stockholm så detta var en mindre stad. Ändå var det fullständig kaos där de bodde, pensionärer i rullatorer blev stoppade av dessa gäng.

Så där gick jag några terminer och jag är fullständigt övertygad om att orcher var ett annat slag av människor och även om det finns onda svenskar så var detta något jävligare. Dessa kände jag inte ens några band med. Och de kände sig som araber för det är vad de är. Flyttar jag till Danmark är jag en svensk.

Sedan när jag blev vuxen började jag läsa om orcher och deras natur på nätet, själv har jag inte utsatt mig för dem efter grundskolan. Varför skulle jag? Har aldrig haft en orch till vän, vill inte prata med dem, ser jag en andra generationens invandrare som inte ens bryter utan som har samma värderingar som mig så ser jag honom för vad han är. En främling. Han kommer aldrig bli svensk. Mina barn blir inte svenskar om jag flyttar till USA och tar mig en kvinna där. Då är jag slav till amerikanerna.

2010 hade jag varit rasist i många år och det var då jag insåg att loppet var kört. Generellt sett är jag alltid före den stora massan i diverse åsikter, inte på alla områden men på dem jag intresserar mig för. Slutade engagera mig i rasismen och lade ner. Detta efter att riktigt ha räknat på populationsökningar och insett vad som komma ska, EN VIKTIG PUNKT var att jag insåg att det BARA kommer att bli värre. INGET talar för att det någonsin kommer att bli bättre i framtiden, detta är bara ett slutande plan där orkanen bara blir starkare och starkare. Har väl försökt att tänka konstruktiv - vilket land man ska fly till och vilken befolkning som är lättast att underkasta sig. Har visst blod i mina ådror 3-4 generationer tillbaks från öst men jag vet inte. Jag kommer såklart bara vara en undergiven.

Alla ni som talar om att man inte ska ge upp har inte fattat varken omfattningen av detta eller hur en demokrati fungerar. Man kan argumentera för att en diktatur likt den före 1939 skulle ha varit en lösning men det skulle inte funkat, folket hatar verkligen allt sunt, det har skolan lärt dem.

Dessutom tar det minst en generation för att förändra rådande åsikter, människor tenderar inte att byta åsikter, själv var jag logiskt lagd, väldigt lite känslostyrd men alltid väldigt ärlig med vad jag såg. Mina tidiga upplevelser blev därför något som jag verkligen lät forma mig. Före innan det var jag miljöpartist och jag läste faktiskt extremt mycket nyheter när jag var ett barn, brukade köpa tidningen varje eftermiddag för att läsa Aftonbladet och Expressen... Men när jag såg verkligheten..
De flesta är känslostyrda, kvittar vad ni visar upp. NI kan visa upp grannens halshuggna huvud för dem och de kommer skylla på er, att ni var rasister blabla bla.

Vi har inte flera generationer för att ändra svenskarnas åsikter, de blandas upp och späds ut, då orcherna förökar sig i ett rasande tempo.

Runt 2010 dog sista chansen att rädda det här landet. 2020 kommer den FULLSTÄNDIGT BISARRA UTVECKLINGEN att ta helt andra proportioner. Efter 2030 är detta inte längre Sverige såsom man kan känna igen det från 1990 och bakåt i tiden. 2030 kan du lika bra prata med någon i Turkiet som du kan prata med någon "generell svensk" om hur det var i Sverige 1990, om du vill känna någon slags delad erfarenhet.

Alla dessa årtal och framtida konsekvenser av orchinvasionen har jag hämtat från mycket smartare människor, främst här men också från andra håll. Jag har läst vad de har sagt och satt det i jämförelse med min verklighet, det har alltid varit en viss rasistisk klick som har kommit närmst mina "experiment" och var det något man får lära gällande vetenskap så är det att man ska tro på de teorierna som har bäst stöd i verkligheten.

Vill ni veta hur Sverige kommer vara år 2020, 2030 eller år X så ska ni läsa vad de säger på rasistiska sidor. Och går ni tillbaks i tiden kommer ni märka att det var de mest rasistiska människorna som förutspådde det vi har idag. Sådana till och med jag såg som extrema. Fast det var en annan stämning då för då var det inte lika uppenbart, idag är det mera en slags uppgivenhet som råder, blandat med vissa element har kidnappat vissa av de rasistiska frågorna. Då behövdes de skarpaste hjärnorna för att förutspå framtiden. Många har nog flyttat utomlands och de gav nog upp. Upprättelse kommer de aldrig att få men det är kanske bra att de i alla fall får sina sista år i fred från multikultiparadis.

2018 visade svenska folket med all tydlighet att de vill ha detta. 2018 var ett år när multikultiparadiset hade fått fäste, det hade skett en kraftig invasionsvåg samma år och sommaren var kantad av kaos på ett helt annat sätt än tidigare. Där bomber och skjutningar mitt i städerna blir det nya. Detta är inget som skulle varit tänkbart 1980. Skedde det en sprängning eller masskjutning då så var det en nyhet i en hel vecka. I dagens Sverige sker det dagligen, och ni läser inte ens om det. I Malmö spränger de bort butiksfasader på nätterna och det står inte på förstasidan.

Det finns inget mera ni kan visa dem, dessutom kämpar ni emot strömmen för människan är en ypperlig varelse på att anpassa sig, skjuter du honom i benet så kommer han att anpassa sig efter ett tag. Och denna förstörelse sker perfekt för dem soom vill ha det för de tar lite i taget.
__________________
Senast redigerad av Mooomintrollet 2018-12-10 kl. 01:59.
Citera
2018-12-11, 00:47
  #329
Medlem
SneakyBeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooomintrollet
Defatistiskt käbbel
Sluta vara så jävla negativ. För din egen och alla vår andras skull. God tillgång på ammunition & brist på allt annat talar för att framtiden bokstavligt talat kommer till att vara ljus. Vi ses på barrikaden. Medtag egen automatkarbin.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback