Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-11-23, 00:37
  #37
Medlem
emileflournoys avatar
Så ca.4 år på kåken för mordförsök, hahaha. Patrask ska sitta inne länge, det här landet är ett stort skämt. Ibland är det nog fan värt det att mörda, fy fan!

Vad heter stackaren som nästan blev mördad?
Citera
2020-11-23, 00:41
  #38
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasseD
Vad har hon att göra med det hela? Moralpolis?



Utmärkt för dig att "ta bladet från mun" och berätta den andra sidan av myntet då!?

Hon har väl en hel del med saken att göra, hon fick en man att nästan mörda sin sambo och mamman till deras barn för sin skull. Så ursäkta om man är nyfiken. Är det hans nuvarande sambo?
Citera
2020-12-28, 20:00
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Hon har väl en hel del med saken att göra, hon fick en man att nästan mörda sin sambo och mamman till deras barn för sin skull. Så ursäkta om man är nyfiken. Är det hans nuvarande sambo?

Hur tänker du nu?

Ingenstans nämns hennes namn på något sätt som gör att hon har anstiftat till detta men du verkar sitta på mer information än utredningen.

Du fabulerar ihop något du tycker känns smaskigt! Tror du på fullaste allvar att jag skulle vara dennes nuvarande sambo, att hålla en tråd levande om "min" isf nuvarande sambo. Jag tror du bör läsa alla inlägg in du går fullt ut på din magkänsla.

Frågan huruvida han nu bor med sin dåvarande älskarinna känns väl mer spännande än hennes namn.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback