Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-04-24, 19:53
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungavknark
Ajajaj. Ett redigt jävla ras. När tar detta slut tror ni?

Vet ej, vet bara att jag köpte på 59 och sålde på 57 ett tag efter då jag till slut ångrade mig och tyckte det va för riskabelt med ännu en läkemedelsaktie.
Började såklart gå upp efter jag sålde när PM om komplettering till LV kom. Då kände man sig dum.
Sen började nedgången av någon anledning, då kändes det bra haha.
Hade en jäkla tur med andra ord.

Men det är tråkigt med såna nedgångar som kommer från ingenstans, visar att man aldrig får ha för stora förhoppningar eller för hög tilltro, allt kan hända när man minst anar det.
__________________
Senast redigerad av Gustaphe 2019-04-24 kl. 20:44.
Citera
2019-04-25, 20:11
  #14
Medlem
kungavknarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustaphe
Vet ej, vet bara att jag köpte på 59 och sålde på 57 ett tag efter då jag till slut ångrade mig och tyckte det va för riskabelt med ännu en läkemedelsaktie.
Började såklart gå upp efter jag sålde när PM om komplettering till LV kom. Då kände man sig dum.
Sen började nedgången av någon anledning, då kändes det bra haha.
Hade en jäkla tur med andra ord.

Men det är tråkigt med såna nedgångar som kommer från ingenstans, visar att man aldrig får ha för stora förhoppningar eller för hög tilltro, allt kan hända när man minst anar det.


Haha är du jag eller jag du? Gjorde en liknande affär runt 56 och sen gick den upp till typ 69 och kände mig också dum.

Problemet med Enorama pharma är finansieringen. På kort sikt må det vara riskabelt men på lång sikt absolut en möjlig vinnare!
Citera
2019-04-26, 02:32
  #15
Medlem
Raildiggers avatar
Jag ligger back ca 50% nu, attans.
Men jag ligger lugnt. Den kommer så småningom

Jag hittar dock ingen förklaring till nedgången på typ 30% under de senaste dagarna?
Citera
2019-04-27, 16:09
  #16
Medlem
kungavknarks avatar
Wow vilken dag! Ångrar mig rejält att jag inte köpte...
Citera
2019-04-28, 19:25
  #17
Medlem
Raildiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungavknark
Wow vilken dag! Ångrar mig rejält att jag inte köpte...

Ja jävlar vilken rekyl! +48% igen helt utan förvarning. Jag fattar inte
Citera
2019-08-13, 22:24
  #18
Medlem
Enorma Pharma

"Enorama Pharma är ett svenskt läkemedelsföretag med fokus på konsumentvänliga medicinska tuggummin för administration av beprövade läkemedelssubstanser.
Bolagets första produkt är ett nikotintuggummi som ska erbjudas globalt i olika smaker och förpackningar."

De siktar jobbar med att tillverka ett tuggummi med medicinsk cannabis.
Q2 Rapport imorgon.

Hemsida
https://www.enorama.se/

Aktien
https://www.nordnet.se/mux/web/markn...02&marketid=11
Citera
2020-01-05, 16:23
  #19
Medlem
hubbymasterss avatar
Även fast det på pappret verkar gå väldigt bra för företaget ligger jag back ca 15% och jag köpte in mig på ett bra pris. Vi får se om den kommer stiga till den nivå där förväntningarna ligger eller om det är dags att sälja av.

Vad tror ni? Hålla kvar, köpa mer eller sälja av helt?
Citera
2021-06-02, 07:15
  #20
Medlem
Tycker bolaget känns extremt billigt nu..
Flera saker i pipen och man är väldigt nära lanseringen i tyskland.
Lär väl dubbla kursen många gånger om
Citera
2021-06-02, 10:06
  #21
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Nästa kvartalsrapport blir spännande, jag har dubblat mitt innehav på sistone. (Dock har jag inte speciellt mycket pengar)

Hoppas försäljningen kommer igång, hemsidan i USA kör rabatt och har fått några positiva recensioner men svårt att bedöma hur mycket som säljs.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback