Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-28, 19:46
  #1
Medlem
Tja Jag har en fråga. Vet ni något BTC site som har som alternativ att "skapa" BTC. Om jag fattat det hela rätt så är det när valutan ska skapas som är dyrt och hur fort det ska göras. Jag har BRD idag och där kostar det 10% att #skapa" BTC. men då har jag Bitcoins på 5min. Har hört att det ska finnas billigare alternativ, där man får vänta en dag eller två innan man får sina BTC till sinplånbok. Är det någon vänlig själ som kan tipsa om någons sånt företag.

MVH
Osse
Citera
2018-10-29, 04:41
  #2
Medlem
Strongmanx2s avatar
Inte för att vara sådan, men verkar som du inte förstått alls vad kryptovalutor är för något, än mindre bitcoins.

Det du frågar är efter en pool, där du kan köra mining, det är att skapa bitcoins som du själv skriver.
Ifall det är en fråga om en simpel transaktion så är det dags att läsa om på nytt om hur systemet fungerar.
Citera
2018-10-29, 08:41
  #3
Medlem
DontTrustVerifys avatar
Jag förstår inte heller vad det är TS är ute efter.

Vill han köpa eller vill han mine:na?

Kan vara så som du säger strongmanx2 att han inte förstått vad kryptovalutor är för något.
Citera
2018-10-29, 19:22
  #4
Medlem
Japp då fattar jag inte Det jag var ute efter var att om det var sant att det finns företag som har billigare avgifter, som jag nämner att det tar längre tid att få mina bitcoins. Jag är bara ute efter att köpa och en sälja för att köpa div saker
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Inte för att vara sådan, men verkar som du inte förstått alls vad kryptovalutor är för något, än mindre bitcoins.

Det du frågar är efter en pool, där du kan köra mining, det är att skapa bitcoins som du själv skriver.
Ifall det är en fråga om en simpel transaktion så är det dags att läsa om på nytt om hur systemet fungerar.
Citera
2018-10-30, 02:08
  #5
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossseosse
Japp då fattar jag inte Det jag var ute efter var att om det var sant att det finns företag som har billigare avgifter, som jag nämner att det tar längre tid att få mina bitcoins. Jag är bara ute efter att köpa och en sälja för att köpa div saker

Avgiften (fee) avgör hur snabbt du får dina bitcoins, beroende på vilken hemsida eller virtuell plånbok du använder så kan du ställa in avgiften själv så bitcoins kommer fram snabbare.

Vart du köper bitcoins bäst får du fråga någon annan om, tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback