Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-31, 19:08
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davveboy
Tycker tvärt om. Bara negrer och snåla svenskar skulle få för sig att göra något liknande.

Du får gärna utveckla, förstår inte vad du yrar om. Oavsett vad du försöker åstadkomma med ditt uttalande så anses araber inte speciellt hederliga, ni ligger i paritet med negrer när det kommer egoism och "rätten" att ta det som finns till hands, kvinnor tex
__________________
Senast redigerad av joeykiller 2018-10-31 kl. 19:21.
Citera
2018-10-31, 20:00
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Jo för mig och många andra är det en samlingsplats att träffas och prata osv, man kan inte sitta hemma hela dagarna och inte göra nått, nej då går man till lokala baren och umgås, enkelt.

Med alla jävla bidrag som ni blodiglar får så borde du väl för fan ha råd att beställa nåt på en sportpub. Eller skickar du hem pengarna så att din farsa kan köpa en ny kamel att gifta sig med?
Citera
2018-10-31, 20:04
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Jag vet från eget perskpektiv att svenskar är rasister, anledningen till att jag börja jobba som eskort var för att jag aldrig fick något jobb jag sökte, trots att jag väldigt välutbildad med massa poäng och skulle gå före massa andra i kön, men icke sa nicke, svenskarna har alltid förtur. Man blir aldrig accepterad i svenska samhället, svenskar är kallt folk som avvisar människor, svenskar är mörkrädda.

Glöm mitt tidigare inlägg. Har bekräftat att du är ett troll genom att läsa din andra inlägg! Bra försök till false flag dock
Citera
2018-10-31, 22:13
  #232
Medlem
jtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorBerit
Billiga ställen brukar inte ha dörrslusk och inträdesregler. Svårare än så är det nog inte.

Sant, så sant. Adidas mjukisbyxor och gucci väska runt midjan är en vanlig syn dessa dagar på billigare sportbarer.
Citera
2018-11-01, 05:54
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Okej men då är det deras problem. Ett typiskt icke-problem och som illustrerar att svenskar tycker mycket om allt som inte angår er. Vaffan sägs om att gå vidare med livet. Och ja, krögarna är oftast invandrare, men det är väl knappast så att ts vill att krögaren som är invandrare ska få in mer pengar, så varför bryr han sig?
Han är en i raden av alla hatiska svenskar som måste hitta nåt att hata. Krögaren bryr sig inte.
Dra åt helvete nu.
Varför skulle ts inte vilja att krögaren fick in mer pengar? Det är ju liksom det som gör att krogen och möjligheten att titta på fotboll där existerar. Hade krögaren inte fått in pengar hade han ju lagt ner krogen.
Citera
2018-11-15, 15:18
  #234
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Nöjen ska vara gratis, fritidsgårdar är gratis tex, eller att vistas på allmän plats är gratis också

Du fattar väl att de inte är gratis? Du fattar väl att alla dessa verksamheter kostar pengar att driva? Du fattar väl att människor betalar för att de ska drivas? Vad du menar är att det ska vara gratis för dig, medan någon annan ska ta notan.

Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Blattar kommer aldrig accepteras i sverige oavsett vad dom gör, svenska befolkningen kommer alltid vara rasister.

Så du menar att svenskar skulle ha lika svårt att acceptera dig om du betalade för saker, istället för som här ovan alltid skrika: "Dumsvenne, pynta åt mig!"? Hur man är och vad man gör har alltså ingen som helst betydelse?
Citera
2018-11-15, 20:32
  #235
Medlem
Eskortkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Du fattar väl att de inte är gratis? Du fattar väl att alla dessa verksamheter kostar pengar att driva? Du fattar väl att människor betalar för att de ska drivas? Vad du menar är att det ska vara gratis för dig, medan någon annan ska ta notan.



Så du menar att svenskar skulle ha lika svårt att acceptera dig om du betalade för saker, istället för som här ovan alltid skrika: "Dumsvenne, pynta åt mig!"? Hur man är och vad man gör har alltså ingen som helst betydelse?
Allting kostar, bara för att det kostar så betyder det inte att det inte får vara gratis, det kostar kolla tv hemma också man betalar tv-licens, el, värme osv.. så vad spelar det för roll om jag vill gå ner till lokala puben och kolla fotboll gratis? Och jag gör det just nu, ägarna i puben är snälla och har inget emot att jag kollar på deras tv, så jag förstår inte vart den här frågan kommer ifrån.
Citera
2019-03-07, 16:11
  #236
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Allting kostar, bara för att det kostar så betyder det inte att det inte får vara gratis, det kostar kolla tv hemma också man betalar tv-licens, el, värme osv.. så vad spelar det för roll om jag vill gå ner till lokala puben och kolla fotboll gratis? Och jag gör det just nu, ägarna i puben är snälla och har inget emot att jag kollar på deras tv, så jag förstår inte vart den här frågan kommer ifrån.

Om nu ägaren tycker det är OK, varför gnäller du då? Gå till den puben och var tacksam för att du får sitta där. Om jag var krögare skulle jag bara acceptera sånt om krogen i övrigt var relativt folktom (skulle se bättre ut än en helt tom lokal), men om det var helt fullt och betalande kunder ville komma in och få en plats, skulle jag be dig avlägsna dig. Det handlar inte om att vara taskig och dryg mot dig, utan det handlar om att DET KOSTAR PENGAR att bedriva en krog och varje sekund som går tickar hyra. Om ingen skulle betala någonting alls på krogen skulle den gå i konkurs. Hoppas du förstår vad jag menar. Önskar dig en fortsatt trevlig kväll.
Citera
2019-03-07, 17:13
  #237
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Allting kostar, bara för att det kostar så betyder det inte att det inte får vara gratis, det kostar kolla tv hemma också man betalar tv-licens, el, värme osv.. så vad spelar det för roll om jag vill gå ner till lokala puben och kolla fotboll gratis? Och jag gör det just nu, ägarna i puben är snälla och har inget emot att jag kollar på deras tv, så jag förstår inte vart den här frågan kommer ifrån.

TV:n på O'Leary's är till för gäster som äter och/eller dricker på samma sätt som Ketchupen på McDonalds är till för folk som är där för att äta. Det dom kan acceptera är om ett större sällskap kommer in där vissa individer inte tänkt äta eller dricka men som är där som en del av ett större sällskap som spenderar pengar. Att gå in med polaren och sätta sig i en soffa och kolla på fotboll håller inte och hade det varit min restaurang så hade jag kastat ut dig omgående.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback