Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-28, 14:20
  #1
Medlem
xtantspice000s avatar
Hur är det i de stora städerna om man går ut själv? Jag är ju en av de i min kompiskrets som vill uppleva hela världen och inte bara där jag bor. Insett att det är lika bra att jag gör det helt enkelt och träffar likasinnade på vägen. Någon som har erfarenhet? Eller måste jag ta med iaf en när jag ska ut?
Citera
2018-10-28, 14:42
  #2
Medlem
Prootkraafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtantspice000
Hur är det i de stora städerna om man går ut själv? Jag är ju en av de i min kompiskrets som vill uppleva hela världen och inte bara där jag bor. Insett att det är lika bra att jag gör det helt enkelt och träffar likasinnade på vägen. Någon som har erfarenhet? Eller måste jag ta med iaf en när jag ska ut?
För att åstadkomma vad ?
Citera
2018-10-28, 18:52
  #3
Medlem
Testa! Har gått ut själv några gånger i Sthlm och det har alltid varit roligt, man får vara lite extra kontaktsökande och på extra gott humör!
Citera
2018-10-28, 20:13
  #4
Medlem
xtantspice000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prootkraaft
För att åstadkomma vad ?

Att vara "normal" . Vet inte riktigt vad andra tänker kring ensamma på nattklubbar och så
Citera
2018-10-28, 20:20
  #5
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtantspice000
Att vara "normal" . Vet inte riktigt vad andra tänker kring ensamma på nattklubbar och så
Om du är en skön och social typ så kan du absolut lära känna nytt folk och få en riktigt trevlig kväll. Ställer du dig däremot tyst i ett hörn så lär ingen märka dig överhuvudtaget. Att framstå som onormal behöver du knappast oroa dig för.
Citera
2018-10-29, 23:26
  #6
Medlem
RonSwansons avatar
Det är aldrig dumt att gå ut själv tycker jag, det öppnar ju upp för mer möjligheter!
Citera
2018-11-05, 19:50
  #7
Medlem
PTSD-av-AFs avatar
Det finns inget ställe värt att se tycker jag, men brukade vara kring förr. Då föredrog jag helst att vara på mitt egna äventyr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback