Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-27, 22:20
  #1
Medlem
Jormapormas avatar
Hej! Har provat svamp i Sverige några gånger men ingen gång har jag ngnsin fått en sån tripp som jag fick i Thailand efter 3 drinkar där fick jag en helt annan upplevelse med synhallisar.

Är det någon annan slags svamp eller annat "innehåll" än psylocybin?
Citera
2018-10-27, 23:25
  #2
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Hej! Har provat svamp i Sverige några gånger men ingen gång har jag ngnsin fått en sån tripp som jag fick i Thailand efter 3 drinkar där fick jag en helt annan upplevelse med synhallisar.

Är det någon annan slags svamp eller annat "innehåll" än psylocybin?


Men lille vän.. Alltså A & O för ett lyckat knarkande är och bör ALLTID vara set+setting! Du ska aldrig stoppa i dig något du inte vet vad det är, eller dess effekt eller rekommenderade dos. Heller aldrig på en o-bra plats med o-skönt folk.

Så tillbaka till svampen, du undrar men du skrev aldrig vad du ätit i Sverige? Cubensis, toppisar? Du kanske fick Mescalin, LSD, Svamp eller något syntetiskt i Thailand? Okänd dos, styrka på preparatet? Vad menar du med drinkar?

Lite info tack!
Citera
2018-10-28, 09:53
  #3
Medlem
Biggedys avatar
Ja, det blir självklart lite skillnad om du sitter på en äng i kalla Sverige och käkar nävar fulla med toppisar och nojar över att polisen kommer komma förbi eller om du sitter på Mellow Mountain på varma Koh Phangan och dricker en shroom shake, röker en spliff i goda vänners lag samtidigt som fullmånen lyser upp hela stranden.
Citera
2018-10-29, 11:21
  #4
Medlem
Jormapormas avatar
I Sverige och Amsteram har jag testat Cubensis i doser i 5 och 10 gram. Är väldigt resistent mot droger. Får man hallisar om man tar mer?

Helt klart kan drinken varit utblandad med annat då han försökte våldta mig sen när min killkompis däckat....men jag fick trots allt bra hallisar också som var helt fantastiska.
__________________
Senast redigerad av Jormaporma 2018-10-29 kl. 11:24.
Citera
2019-09-23, 09:25
  #5
Medlem
orrecrists avatar
Vi plockade svampar från elefant bajs i Thailand. Riktigt stora svampar, tror det var cubensis (?) vi var på guidad tur & vi fråga guiden, han sa jaja det är magiska svampar käka alla samtidigt så ni känner något. Ojoj, tur man hade erfarenhet av svamp innan då, på hotellet åt vi 2 färska var & blev totalt trippade. Men vi hade säkert en halv kasse med oss, så hade vi slängt i oss det hade det blivit snedtripp delux är jag rädd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback