Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-27, 19:56
  #1
Medlem
Jag har letat men inte hittat.
Är det någon som har före/efter-bilder på Ostarine och dess effekt?
Citera
2018-10-28, 09:13
  #2
Medlem
isnisns avatar
Händer i princip inget, visuella resultat från ostarine är jämnförbara med att man ökat på sitt kcal-intag i nån månads tid och tränat hårdare. Knappt märkbart
Citera
2018-10-28, 09:51
  #3
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isnisn
Händer i princip inget, visuella resultat från ostarine är jämnförbara med att man ökat på sitt kcal-intag i nån månads tid och tränat hårdare. Knappt märkbart

Håller inte med helt, men din poäng kvarstår ändå.

En bekant med dugliga förutsättningar testade 20-25mg under 8 veckor och tog ett litet steg upp i storlek under kur. Inte dramatiskt som vid 'riktigt' AAS, men märkbart för de som känner honom. Efteråt återgick hans storlek dock till i princip samma som innan.
Citera
2018-10-28, 15:11
  #4
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Håller inte med helt, men din poäng kvarstår ändå.

En bekant med dugliga förutsättningar testade 20-25mg under 8 veckor och tog ett litet steg upp i storlek under kur. Inte dramatiskt som vid 'riktigt' AAS, men märkbart för de som känner honom. Efteråt återgick hans storlek dock till i princip samma som innan.

Ja men precis, tog själv ett kliv upp i storlek på både Osta och LGD. Men det var inget dramatiskt som du säger. Skulle ändå vilja hålla fast vid ”knappt märkbart” - kan bero på min bigorexi iof
Citera
2018-10-28, 21:58
  #5
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isnisn
Ja men precis, tog själv ett kliv upp i storlek på både Osta och LGD. Men det var inget dramatiskt som du säger. Skulle ändå vilja hålla fast vid ”knappt märkbart” - kan bero på min bigorexi iof

Man ska nog ta det lite piano om man vet att egna perspektivet är skruvat. Jag själv anser ju att allt under de med pro-card i IFBB:s öppna viktklass ser normalt eller litet ut. Hur jävla snedvridet är inte det?

Lita på att en kur ostarine märks för gemene gymgubbe. Man får lite mer tryck och aningen mer storlek som ändå är dramatisk på sitt sätt.
Citera
2018-10-29, 10:41
  #6
Medlem
Skulle man kunna säga att det motsvarar något i stil med 10/60 dboll?

Eller eventuellt 20mg anavar?
Citera
2018-11-02, 02:22
  #7
Medlem
Bumpar denna.

Kan man jämföra 20-25mg ostarine med någon av de vanliga orala steroiderna effektmässigt?
T.ex anavar 20mg eller liknande, ja ni förstår
Citera
2018-11-05, 23:43
  #8
Medlem
TotalT1s avatar
Inte testat ostarine men ligandrol gav mig snabbare och tydligare resultat än anavar eller OT märkligt nog.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback