Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-10-27, 20:39
  #73
Medlem
2666s avatar
Helt otroligt hur vi kunde torska mot Brynäs hemma på Hovet...

Edit: Med det sagt så ser Färjestad livsfarliga ut inför framtiden. Deras PP är så sjukt effektivt. Sättet man flyttar puck på och rörelsen är så galet bra.

Djurgården - Färjestad i finalen i vår?
__________________
Senast redigerad av 2666 2018-10-27 kl. 20:41.
2018-10-27, 20:48
  #74
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2666
Helt otroligt hur vi kunde torska mot Brynäs hemma på Hovet...

Edit: Med det sagt så ser Färjestad livsfarliga ut inför framtiden. Deras PP är så sjukt effektivt. Sättet man flyttar puck på och rörelsen är så galet bra.

Djurgården - Färjestad i finalen i vår?

Hade varit riktigt kul det! Tyvärr har vi ingen Greger Artursson i truppen, men nån kan säkert bli hjälte Linus Johansson kanske

Fan vilken bra match vi gjorde. Äger upp Brynäs totalt i ett fullsatt Gavlerinken.
2018-10-27, 20:58
  #75
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Malmö om ni legat sist....
Det kommer bättre publiksnitt.
Bara 6p upp till 6eplatsen

Det tror jag inte vi verkar ha samma publik oavsett om vi ligger i topp eller harvar i botten eller spelar i HA helt ärligt så tror jag inte det blir så mycket bättre än vad det är nu . Var inte menat som kritik mer ett sorgligt konstaterande ni har ändå vunnit 2 raka inför dagen och 3500 sålda. Publiksiffrorna överlag i SHL är klena.
2018-10-27, 21:00
  #76
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Det tror jag inte vi verkar ha samma publik oavsett om vi ligger i topp eller harvar i botten eller spelar i HA helt ärligt så tror jag inte det blir så mycket bättre än vad det är nu . Var inte menat som kritik mer ett sorgligt konstaterande ni har ändå vunnit 2 raka inför dagen och 3500 sålda. Publiksiffrorna överlag i SHL är klena.

Rögle redovisar folk på plats
Malmö sålda biljetter
2018-10-27, 21:01
  #77
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Rögle redovisar folk på plats
Malmö sålda biljetter

Alla klubbar redovisar sålda biljetter enligt direktiv från SHL inte hur många som passerar vändkorset
2018-10-27, 21:36
  #78
Medlem
2666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Hade varit riktigt kul det! Tyvärr har vi ingen Greger Artursson i truppen, men nån kan säkert bli hjälte Linus Johansson kanske

Fan vilken bra match vi gjorde. Äger upp Brynäs totalt i ett fullsatt Gavlerinken.

Påminn mig inte om mitt värsta sportminne någonsin...

Hjälten skulle i så fall heta Daniel Brodin. 😁
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback