Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-26, 02:35
  #1
Medlem
Torsdag

Dolphins - Texans

Söndag

Eagles - Jaguars
Ravens - Panthers
Jets - Bears
Buccaneers - Bengals
Seahawk - Lions
Broncos - Chiefs
Redskins - Giants
Browns - Steelers
Colts - Raiders
49ers - Cardinals
Packers - Rams
Saints - Vikings

Måndag

Patriots - Bills
2018-10-28, 18:04
  #2
Medlem
Phenom82s avatar
What time is it?!


Nu kör vi.

Vilka matcher ser ni?
2018-10-28, 20:10
  #3
Medlem
Phenom82s avatar
Flacco är verkligen het idag, perfekt när alla receivers har tvål på händerna också...

Sen vinner väl hela divisionen utom browns... Bra dag.
2018-10-28, 20:39
  #4
Medlem
AslakVikingssons avatar
Kollar på mitt kära Jets och dom är som vanligt så dåliga så man knappt orkar kolla. Darnold är möjligtvis en stor talang men han kanske borde varit backup 1 år först. Sätter knappt en enda passning. Så då väljer dom att springa med bollen istället och har ett snitt på 2 yards..
2018-10-28, 22:38
  #5
Medlem
Ace Venturas avatar
Fitt-Packers har ju lottoröta i sin playcalling på defense just nu. Värsta jag sett.

"Hur prickar jag 7 rätt av 7 på första försöket Lars-Gunnar B!?"
2018-10-28, 23:24
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AslakVikingsson
Kollar på mitt kära Jets och dom är som vanligt så dåliga så man knappt orkar kolla. Darnold är möjligtvis en stor talang men han kanske borde varit backup 1 år först. Sätter knappt en enda passning. Så då väljer dom att springa med bollen istället och har ett snitt på 2 yards..

Ni skulle ha behållit Bridgewater. Darnolds prestation är som en berg och dalbana. Ni lär ha större framgång om ni startar McCown.
2018-10-29, 00:58
  #7
Medlem
Ace Venturas avatar
.
2018-10-29, 00:58
  #8
Medlem
AslakVikingssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepper2018
Ni skulle ha behållit Bridgewater. Darnolds prestation är som en berg och dalbana. Ni lär ha större framgång om ni startar McCown.

Jag håller med dig fullständigt. Såg alla matcher på försäsongen och Bridgewater var outstanding! Men Jets skulle ju så klart satsa på talangen. Är ju bara kolla på Chiefs hur bra det går när man sätter talang QBn på bänken 1 år. Mahomes är ju helt otrolig nu! Och jag tror det är för att han fick 1 år på sig bakom Smith och tid att acklimatisera sig. Jets borde gjort samma sak.
2018-10-29, 22:04
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AslakVikingsson
Jag håller med dig fullständigt. Såg alla matcher på försäsongen och Bridgewater var outstanding! Men Jets skulle ju så klart satsa på talangen. Är ju bara kolla på Chiefs hur bra det går när man sätter talang QBn på bänken 1 år. Mahomes är ju helt otrolig nu! Och jag tror det är för att han fick 1 år på sig bakom Smith och tid att acklimatisera sig. Jets borde gjort samma sak.

Ja dom var väldigt naiva, varningstecknen fanns ju redan under försäsongen när Darnold kastade mellan 1-3 interceptions per match. Och McCown kan ju inte vara aktiv hur länge som helst för att coacha Darnold heller. Back up QB`s brukar ju normalt sett lägga av efter några säsonger när dom inte kan landa ett starting job.
__________________
Senast redigerad av Pepper2018 2018-10-29 kl. 22:06.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback