Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-25, 21:41
  #1
Medlem
Spelmissbrukets avatar
Hoppas det ligger i rätt forumdel, alla andra diskussioner om smartwatches hittar jag i denna sektion så jag hoppas det är okej.

Jag är ute efter en smartwatch, jag har dock ingen Iphone så därför är det helt ointressant då det verkar som det behövs för att kunna nyttja alla funktioner på klockan.

Jag har kollat på Fitbit Ionic som verkar vara rätt nice, dock är den rätt dyr och vill veta att det är värt det.

Någon som har något tips? Min budget är max 3000. Vill ha fina funktioner, dvs bra display man kan styra mycket på, som man kan med Fitbit ionic.
Citera
2018-10-25, 21:53
  #2
Medlem
saganshuss avatar
Kolla in Huaweis nya smartklockor. De har bra pris och riktigt bra batteritid för att vara en smartklocka.

https://swedroid.se/hogupplosta-smar...ng-i-en-manad/
Citera
2018-10-26, 04:33
  #3
Medlem
Spelmissbrukets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saganshus
Kolla in Huaweis nya smartklockor. De har bra pris och riktigt bra batteritid för att vara en smartklocka.

https://swedroid.se/hogupplosta-smar...ng-i-en-manad/

Ser nice ut. Verkar dock som det kan ta en månad eller två innan dom finns på marknaden. Tidigare Huaweiklockor har inte funnits på jättemånga ställen att köpa på, kollade faktiskt en tidigare huawei för nån månad sen men dom såldes på märkliga sidor, om ens några, verkade som man fick beställa från Amazon för att få tag på en.

Bortsett från väntetid, supply m.m så var det ett bra tips. Har även kollat på Samsungs nya, verkar också nice, men dyr.

Jag vill mest ha den för att mäta sömn, träning m.m, men får gärna vara snygg också, där brister Fitbit rejält, ser inte bra ut.

Kanske får vänta lite på nya Huawei GT. Har trots allt en Huawei P20 Pro så det blir ju bra samspel.
Citera
2018-10-26, 17:50
  #4
Medlem
saganshuss avatar
Jag vet inte var i Sverige Huawei GT kommer att säljas, men Huawei har lovat att det ska komma till Sverige och bli möjlig att köpa hos svenska återförsäljare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback