Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-10-25, 17:23
  #1
Medlem
Substans: Xanax och lsd.

Dos: 210 ug

Tid: 4 timmar



Jag och min polare bestämde oss för att ta lsd hemma hos han, Vi tog 2x 105ug voidrealms


30 minuter in i trippen så tittade jag på min vägg i några sekunder plötsligt så har de små prickar sedan så såg jag ett gammalt buddhistiskt tempel och en skog. Inte i färger eller som en verklig bild.


2 timmar in i trippen så märkar jag att min kompis börjar få kramp då och då. Och ena sekunden så är han ledsen/besviken/paranoid och andra glad. Jag tittar på han och frågar "Varför tar du upp benen hela tiden?" Jag visste inte att han höll på att få "kramp". Jag hör hur han mummlar "varför går jag upp och ner?" Och jag svarade med "Jag vet inte"

3 timmar in i trippen så känns det som om verkligheten smälter verkligen bort. Det är som varje gång jag skulle fokusera på en annan sak i rummet så skulle jag transporteras till en helt annan plats. Min kompis frågade mig grejer han såg väldigt rädd ut men jag var så upptagen i min hjärna så att när han frågade någonting så sa jag bara massa konstiga grejer t.ex. "Ja det förstår jag", "Ja men det går nog över snart" något i den stilen. Vi kunde inte komma ihåg vad vi sa 2 sekunder före, vi fortsatte att säga samma saker om och om igen för att förklara det. Därefter sa min vän något som skrämde mig och jag trodde att jag var tvungen att gå ut så jag sprang nerför trappan till bakdörren men den var låst så jag sprang upp igen och sedan gjorde jag om det, om och om igen.


Vi tog 2 xanor och sedan så däckade vi. På morgonen så kände vi inte av någon lsd och funderade på vad som hände.

Utvärdering: Betyg: 2 av 5
__________________
Senast redigerad av Rand7Vidz 2018-10-25 kl. 17:31.
Citera
2018-10-25, 17:47
  #2
Medlem
Ni filmade förstås alltihopa för att kunna analysera ?
Citera
2018-10-26, 00:59
  #3
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersimalmo
Ni filmade förstås alltihopa för att kunna analysera ?
Nu går jag väl ot men jag och en polare filmade oss när vi käkade flödder. Var ta mig fan den roligaste komedin jag sett. Vi ramlade, vi rev ner inredning i polarens lägenhet och vi var helt väck.

Nåja OnT lite väl kort trippraport, men jag ska inte klaga är själv ingen som kan skriva långa rapporter. Men man fick med det viktigaste säkert. Var rätt likt hur en tripp brukar se ut.
Citera
2018-10-27, 12:51
  #4
Medlem
Låter som att du/ni åkte på en tankeloop, googla det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback