Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-29, 21:09
  #37
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Vi som bor i skåne behöver inte smuggla in cannabis - våra langare har bra produkter för bra priser inom gångavstånd.

Jaja precis jag vet då jag själv bor i Malmö men tydligen så verkar inte detta gälla alla i region skåne vissa verkar ju köpa av afghaner.
Citera
2018-11-08, 17:07
  #38
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Hahaha jag garvar sönder när jag läste detta allt som man såg på flugsvamp mm för ett tag sen fanns även på gatan. Dra upp rullgardinen och gå ut och ta lite frisk luft.
Ni som bor i skåne vad sysslar ni med? Åk över till Köpenhamn så får ni riktigt hasch som verkligen smakar rent och sen får man hela tiden olika hasch sorter där, Sverige får ju in typ några sorter och oftast smakar dom skit och brinner dåligt och helt ärligt gräset är bättre i Sverige en vad haschet är och så ska det inte vara haha då är det semi bajs hasch även om det är flashiga klisterlappar på säg.

Du måste vara extremt lättroad... Vart skriver jag att hasch på Dream Market är exklusivt för internet shoppar? Jag skrev att det är säkrare med större sortiment. Om det är dåligt puk så står det så i kommentarna. Det står ursprung namn och bilder på hur det ser ut. För mig räcker det med en bild så vet jag exakt vad det är för hasch. Besprutat weed är svårt att se med blotta ögat men har någon mixtrat med hasch ser en erfaren rökare det direkt, det är ingen superkraft jag har. Sen att det sitter en luffare och garvar åt sin egen idioti skiter jag fullständigt i.
Citera
2018-11-08, 18:07
  #39
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Du måste vara extremt lättroad... Vart skriver jag att hasch på Dream Market är exklusivt för internet shoppar? Jag skrev att det är säkrare med större sortiment. Om det är dåligt puk så står det så i kommentarna. Det står ursprung namn och bilder på hur det ser ut. För mig räcker det med en bild så vet jag exakt vad det är för hasch. Besprutat weed är svårt att se med blotta ögat men har någon mixtrat med hasch ser en erfaren rökare det direkt, det är ingen superkraft jag har. Sen att det sitter en luffare och garvar åt sin egen idioti skiter jag fullständigt i.
https://imgur.com/a/BIrIqex
vad är det här för hash?
Citera
2023-10-25, 15:29
  #40
Medlem
Finns spice/thc-tester på smoketower, köp en sådan och ladda upp provstickan - kan garantera att det inte är Spice i dock.
Citera
2023-10-25, 15:39
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Jag förstår inte varför ni köper droger på gatan? På nätet skriver dom klart och tydligt vilken kvalite rökat har. Jag kan köpa en tia för tvåhundra spänn eller superduper för tolvhundra men jag vet vad jag får. visst det tar två tre dagar att få hem skiten men med lite framförhållning är det hur smidigt som helst och risken för att torska är minimal till skillnad från att köpa från en kran som kanske har span på sig. Och som i sin tur troligtvis köp billigt puk han kränger för 120 spänn grammet, men såklart hävdar att det är +AAA!!


Har handlat massvis genom flugsvamp 1 och 2, gatan har rejält mycket bättre grejer för mig personligen. Folk som recenserar har mindre tolerans än vad jag har, så recensionerna om hur bra det är, visar sig ofta vara en lögn.

Priserna på dark web är också mycket högre, samt att 3 paket per 50 beställning försvunnit "spårlöst" - hatar såna avbrott om man har slut på grejer hemma. Man får visserligen pengarna tillbaka om en dispyt startas men det tar tid.
Citera
2023-10-25, 16:08
  #42
Avstängd
Är medlem i en hemlig grupp.

Nu raporteras det på många ställen brunt med allt möjligt i. Spice i samtliga. Troligen avföring och henna med.

Folk misstänker det kommer in mycket mindre äkta Hasch P.G.A massor beslag och annat strul just nu.
Så det måste blandas därför med fyllning och fyllningen stärker man med Spice.

Köp grönt istället rekommenderar alla.
Citera
2023-10-25, 17:27
  #43
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Finns artiklar i svenska narkotikapolisens tidning om beslag av industrihampa med ADB-BUTINACA i. Kommer inte ihåg nåt där det varit hasch dock. Finns i senaste numret
https://snpf.org/medlemstidning/
__________________
Senast redigerad av GaranteratMangel 2023-10-25 kl. 18:21.
Citera
2023-10-25, 17:28
  #44
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luuugn
Är medlem i en hemlig grupp.

Nu raporteras det på många ställen brunt med allt möjligt i. Spice i samtliga. Troligen avföring och henna med.

Folk misstänker det kommer in mycket mindre äkta Hasch P.G.A massor beslag och annat strul just nu.
Så det måste blandas därför med fyllning och fyllningen stärker man med Spice.

Köp grönt istället rekommenderar alla.

Tiderna är förbi då hasch var hasch och grönt var grönt, och det värsta som kunde hända var att man fick dåligt röka. Numera säljs alla möjliga RC-droger och kemiskt framställda cannabinoider som både grönt och brunt, och det går inte längre att veta vad man får.

Senaste gången jag köpte grönt i Malmö fick jag något märkligt jävla röka som absolut INTE var THC. Märkligt, obehagligt rus som orsakade nojor och huvudvärk. Fick kasta skiten, även om det både såg och luktade som vanligt hederligt gräs. Märk då att jag rökt i 20 år så vet mycket väl vad jag pratar om.

Nej, att köpa grönt är inte heller det någon garanti för att man får hederligt cannabis, vilket är en av dom främsta anledningarna till att jag valde att helt lägga ner rökat efter 20 år.
Citera
2023-10-25, 18:42
  #45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Tiderna är förbi då hasch var hasch och grönt var grönt, och det värsta som kunde hända var att man fick dåligt röka. Numera säljs alla möjliga RC-droger och kemiskt framställda cannabinoider som både grönt och brunt, och det går inte längre att veta vad man får.

Senaste gången jag köpte grönt i Malmö fick jag något märkligt jävla röka som absolut INTE var THC. Märkligt, obehagligt rus som orsakade nojor och huvudvärk. Fick kasta skiten, även om det både såg och luktade som vanligt hederligt gräs. Märk då att jag rökt i 20 år så vet mycket väl vad jag pratar om.

Nej, att köpa grönt är inte heller det någon garanti för att man får hederligt cannabis, vilket är en av dom främsta anledningarna till att jag valde att helt lägga ner rökat efter 20 år.

Sorglig utveckling.
Sist jag köpte och rökte på var 15år sedan. Jävlar vilka bra grejjer man fick.
Säljarna var svenskar. Riktigt seriöst, inget lureri. 5g var exakt 5g Och riktigt dunder. 100% äkta

Vad är det som förstört marknaden idag? Är det alla invandrarligor som tagit över och kör mafia stil, krigar och flashar, spelar hårda ? Det skjuts och sprängs nu dagligen med. Otäckt.

När vita MC gäng och privata svenskar skötte allt förr var ju allt frid och fröjd. Bra grejer.
Var ju högst en bomb eller en eller två skjutningar per år då, och inga oskyldiga som drabbades
som idag.

Hade jag rökt på idag hade jag odlat i liten 400w led tält med bra kolfilter som fan.
Odla vintertid är bra, då går mer el åt ändå. . Så har man till helt år
Par plantor bara. Autos stora, eller femi och låta dom vegga till stora innan blom 12h, Köpt frön ifrån Amsterdam på en resa, eller via seriöst website i någon politlig polares namn som säger att han hade allt till chili men sålt för det blev inte bra, och att fågelfröna matade han fåglar med om det blivit razzia. Inget finns ju då
__________________
Senast redigerad av Luuugn 2023-10-25 kl. 18:48.
Citera
2023-10-25, 18:48
  #46
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davetheslave
Har handlat massvis genom flugsvamp 1 och 2, gatan har rejält mycket bättre grejer för mig personligen. Folk som recenserar har mindre tolerans än vad jag har, så recensionerna om hur bra det är, visar sig ofta vara en lögn.

Priserna på dark web är också mycket högre, samt att 3 paket per 50 beställning försvunnit "spårlöst" - hatar såna avbrott om man har slut på grejer hemma. Man får visserligen pengarna tillbaka om en dispyt startas men det tar tid.

Undrar om det inte var FS3 när jag skrev det där. Sen som du skriver tror jag många satte 5/5 bara dom fick hem varorna för att inte stöta sig med vendorn. Men det var en annan tid då, nu är det så billigt på gatan plus att det är svårt att handla större partier på nätet. Svårt att skicka ett kg på posten om man inte vill ha 20 paket som troligtvis försvinner. Idag känns det säkrare att köpa på "gatan" tycker jag. Köper du av en seriös snubbe blir det bra kvalite ändå.
Citera
2023-10-26, 07:28
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Undrar om det inte var FS3 när jag skrev det där. Sen som du skriver tror jag många satte 5/5 bara dom fick hem varorna för att inte stöta sig med vendorn. Men det var en annan tid då, nu är det så billigt på gatan plus att det är svårt att handla större partier på nätet. Svårt att skicka ett kg på posten om man inte vill ha 20 paket som troligtvis försvinner. Idag känns det säkrare att köpa på "gatan" tycker jag. Köper du av en seriös snubbe blir det bra kvalite ändå.

Ja, exakt! Om ett större parti skulle försvinna skulle jag bli så jävla sur alltså, inte värt det för mig som lever på gränsen ekonomiskt :-)
Citera
2023-10-26, 14:19
  #48
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davetheslave
Ja, exakt! Om ett större parti skulle försvinna skulle jag bli så jävla sur alltså, inte värt det för mig som lever på gränsen ekonomiskt :-)

Nu måste du köpa Monero istället för Bitcoins, bara där känns det som att man kan strula till det.

Sen nu, 100% att får du skit med Spice utblandat i, så har du fått det från nätet. Jävligt risky att kränga sånt. Man märker väll direkt kan jag tänka mig. Då drar man en strykare som man säger. Kulan bara visslar till vid örat. lol
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback