Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-13, 23:14
  #13
Medlem
Airikrrs avatar
Cannabis helt klart. Speciellt innan man går och lägger sig. Kanske bara är jag men har det jätte svårt att sova på tramadol.
Citera
2018-11-14, 00:51
  #14
Medlem
Cannabis är ju helt klart en mycket skönare standard. Blir rätt trött på dedär tramadol ruset tillslut. Om man ska köra tramadol så borde man köra det nån gång ibland som lite lördagsgodis. Att man röker en fet då också är ju givet, det är lätt det skönaste.

Är det bara jag som alltid tyckt att tramadol ruset brukar kännas som en långvarig härlig nikokick?
__________________
Senast redigerad av cszon 2018-11-14 kl. 00:53.
Citera
2018-11-15, 23:48
  #15
Medlem
Gräs, absolut inte tramadol, tråkig drog.
Citera
2018-11-17, 01:13
  #16
Medlem
Rufoss avatar
Mystisk frågeställning. Trådskaparen verkar vara ung, men oavsett ålder så tycker jag att folk bör undvika tramadol och andra opiater som pesten. Ge fan i det bara.

Rök cannabis och njut. Det ruset är allt man behöver, samtidigt som man har hälsan i behåll. Det sistnämnda bör alltid eftersträvas.

Känner man sig tvungen att ta steget längre så rekommenderar jag svamp och LSD. Intensivare grejer, men ändå betydligt lindrigare för kroppen än vilken skitopiat som helst. I det ruset kan man även lära sig ett och annat om sig själv medan man åker rymdraket i sitt eget huvud.
__________________
Senast redigerad av Rufos 2018-11-17 kl. 01:24.
Citera
2018-11-20, 09:03
  #17
Avstängd
Plaguetongues avatar
tramadol är en skitdrog, den är farlig och ger knappt nån effekt. du får ju trycka i dig några isf. ska du ha opiater så gå på oxy eller nåt istället eller varför inte xanax om du vill ha ett skönt rus. men cannabis ger enligt mig det bästa ruset av alla dom droger som jag har provat, men är ju inte att rekommendera om man behöver använda hjärnan :P
Citera
2018-11-20, 19:21
  #18
Medlem
RAGEDs avatar
Ta tramadol först en röker du efter 1-2 timmar, mys.
Citera
2018-11-20, 19:27
  #19
Medlem
Silentminds avatar
Jag tenderar att reagera väldigt starkt mot droger jag inte byggt upp en tolerans mot, är lättviktare med andra ord och jag har alltid blivit fysisk dåliga av tram, noddar, svettas, kräkts osv. Nu var det i och för sig drygt 2 år sedan jag tog senast men min kropp känns mer byggd för gräs än tramadol iaf.
Citera
2018-11-25, 13:20
  #20
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Ta tramadol först en röker du efter 1-2 timmar, mys.

tycker det är mkt skönare att röka på xanax isf eller varför inte ketamin :P
Citera
2018-11-25, 17:18
  #21
Medlem
Psykotons avatar
Precis som föregående talare fastställt så är frågan underligt ställd ... Vad är bäst? Tramadol eller annan opioid vid opioidkänslig smärta som måste behandlas. Läkemedel för nöjes skull (särskilt om användaren inte fyllt 20) känns inte bra.

Cannabis för nöjes skull eller i medicinskt syfte? Inte den oskyldiga drog jag en gång ansåg det var. "A little warms the heart, too much burns the soul" är väl en bra tumregel? Medicinskt kan det vara räddningen vid många tillstånd.
Citera
2018-11-25, 20:37
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeakerPojken
Jag har ändast testat hasch, men min kompis har testat både tradd och hasch. Enligt honom ger tradd en mycket härligare effekt men jag har fan svårt å tro på det, då tradd är billigare och inte lika populärt (i alla fal där jag bor). Så jag undrar om det stämmer, vad tycker ni är bäst? Tradd eller cannabis?
Cannabis är överlägset bäst!
Citera
2018-11-26, 14:03
  #23
Medlem
Cannabis! Tramadol ger ett riktigt skumt rus, känns väldigt onaturligt
Citera
2018-11-26, 20:04
  #24
Medlem
tjackknugens avatar
Tramadol va skönt de första gångerna för mig sen blev den drogen tråkig ensam, tram/tradd+cannabis däremot är skönt ibland. Men från person till person.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback