Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-18, 22:16
  #13
Medlem
Har två olika favoriter. Först serotonerg eufori - 6-eapb (6-apb är säkert bättre är aldrig testat) 300 mg oralt sen musik i hörlurar. När jag satte på första låten var det så extremt euforiskt att jag bara föll bakåt i stolen jag satt i med munnen öppen och utsträckta armar och fastnade så ett bra tag innan jag kunde börja fokusera på omvärlden igen.

Dopaminerg eufori - lite grann av någon stark benso, jag hade nog 0.5mg flunitrazolam (rohypnol rc) i kroppen och sedan dra stora doser PV (a-pihp var min favorit, har ej testat så många bara den plus 3f-pvp). Också en överväldigande kick som gör mig helt borta och bara sittandes och njuter av känslan. Sedan dalar kicken då är man sköönt stimulerad ett par timmar så pysslar man med något kul som man snöar in i vilket också blir euforiskt att göra och sedan gör man om, drar en stor lina till.

Gillar även phenibut + cannabis, sjukt jävla Nice faktiskt. Tramadol. Kokain om man festar då blir själva festandet euforiskt men tycker ej ladd ger nämnvärt bra eufori annars. Mdma såklart men inte alls i nivå med 6-eapb för mig.
Citera
2019-06-10, 16:12
  #14
Medlem
När jag har tagit mdma, eller när jag blandade etylphenidate och tjack i samma lösning
Citera
2019-06-12, 14:01
  #15
Medlem
BettyBamBams avatar
LSD i kombination med en låg dos Ketamin till musik du tycker om kan bli helt fantastiskt euforiskt.

När jag var yngre tyckte jag Mephedrone, Speed och MDMA var supereuforiskt. Men såna droger slutar fungera lika bra när hjärnan vant sig vid dem. Sjuhelvetes bakfylla på såna substanser också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback