Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-12, 21:26
  #13
Medlem
Miekkalinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
LSD och sunkiga pensionat känner jag igen. Men parken du pratar om antar jag är Magdeburgerplatz, och där har både belysning förbättrats plus att dom satt staket runt parken och beskurit träd och buskar så insynen blivit bättre(sämre).
Men visst finns det andra kyrkor och parker i närheten.
Men de flesta föredrar rum i närheten.

Gick förbi parken efter en blöt krogkväll senast i somras och skojade med töserna. Vad jag minns så var den lika svart som natten och rik på mörka buskage. Märkte inte någon skillnad mot tidigare. Har bott på Genthiner strasse varje sommar sedan 2014. Hororna blir däremot skabbigare och fulare för varje år.

Skulle man ta upp ett sådant skank på rummet borde man sanera sängen efteråt.
Citera
2018-12-13, 12:48
  #14
Medlem
Leibachs avatar
Insåg efter mitt senaste Berlin-besök i våras, bodde på Aldea Novum Bülowsraße, att området är sk Sperrbezirk. Dvs det är olagligt att plocka upp horor, från LSD, neer hela kvarteret mellan Kürfursten o Bülow typ ner till torget/parken. Tog med tjejer i bilen 3 ggr på fyra dagar, nog tur inte Polisen stoppade en. Vad kan straffet vara?
Citera
2019-01-01, 13:13
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Det är en svunnen tid, tyvärr. Svenska, bra tjejer på gatan som man kunde snacka med och som var normala människor. Idag är det bara öststatspack och rånligor verkar det som.
Jag är mest intresserad av tjejer i Stockholm men det verkar svårt att få kontakt med några här. Mycket märkligt för det bara måste finnas en del. Man får väl leva på sina minnen från Göteborg. Min favorit tjackis var en dam som bodde utanför Falköping som åkte in till Rosenlund för träff i hennes bil. Hon var aktiv under några år men det här är säkert en 7-10 år sedan mina snuskträffar med henne skedde runt om i hela stan. Jäklar vad skön hon var. Det måste finnas fler som minns henne.
Citera
2019-01-01, 19:55
  #16
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballevalle
Jag är mest intresserad av tjejer i Stockholm men det verkar svårt att få kontakt med några här. Mycket märkligt för det bara måste finnas en del. Man får väl leva på sina minnen från Göteborg. Min favorit tjackis var en dam som bodde utanför Falköping som åkte in till Rosenlund för träff i hennes bil. Hon var aktiv under några år men det här är säkert en 7-10 år sedan mina snuskträffar med henne skedde runt om i hela stan. Jäklar vad skön hon var. Det måste finnas fler som minns henne.

Låter gött. Har själv minnen av en liten 30-årig heroinisttjej i Malmö för kanske 5-7 år sedan. Hångel, knull utan, smal, hårig fitta och söt som fan. Riktigt trevlig och social, hade det inte varit för hennes tragiska missbruk så var hon nästan ”girl friend material”. Nostalgi...
Citera
2019-03-08, 13:06
  #17
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Finns det några?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback