Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-24, 13:19
  #1
Medlem
Ålder: 20-25

Vikt: 83kg

Mått:
armar: 37cm
midja: 82cm
bröst: 102cm
lår: 64cm
vad: 37cm

Längd: 188cm

Uppskattad BF%:14%

PBn, nuvarande/bästa:
Mark: 145/160
Böj: 130/145
Bänk: 100/110
Press: 60/65

Nuvarande kostupplägg:
3800kcal
190 gram protein

Träningsupplägg:
Kör för nuvarande Boring But Big 5/3/1 och börjar snart på tredje månaden på Wendlers 3 month challenge. Jag funderar på att byta till något mer fokuserat på massa, men programmet har givit mig bra resultat hittills så jag fortsätter, men lägger till lite extra isoleringsövningar för armar och vader.

Träningserfarenhet:
Har tränat mer seriöst i kanske tre år men hade nyligen en period på ett halvår med väldigt dåligt flyt p.g.a. olika anledningar. Har nu kommit tillbaka till träningen och hållit bra tempo och rutiner i ett par månader och känner mig redo för att ta steget, även om jag vet att jag har väldigt mycket kvar att hämta naturligt. Jag gör detta för att jag vill och tycker det är väldigt intressant helt enkelt.

Eget förslag till kur:
Turinabol 40mg i 50 dagar
Nolvadex 3v 20/10/10mg

Mål med kuren:
Mark: 170
Böj: 150
Bänk: 115
Press: 70
Att öka i muskelmassa, särskilt i kroppsdelarna som ligger efter. Har tidigare inte tränat varken armar, mage eller vader direkt och kommer nu börja med det, 2 gånger i veckan.

Jag vet att många kommer klaga på att jag kör en oralkur och inte testo E, men p.g.a. känslighet för gyno och håravfall har jag valt turinabol istället. Jag är även fullt medveten om att 40/50 inte alltid ger enorma resultat, och det är helt ok. Får jag 1,5 kilo kvalitativ muskelmassa så är jag väldigt nöjd.

Allt är från Syntholan Technologies, kuren börjar troligtvis på fredag, annars måndag. Motiveringen till val av PCT är att jag inte fick tag på toremifen, nolva får funka. Kommer testa S-testo 3 veckor efter pctn är avslutad, har testat för någon vecka sedan och då låg det på 23, så helt ok i mitten.
Citera
2018-11-05, 11:56
  #2
Medlem
Spännande. Jag är själv intresserad av att testa en kur OT 40/50 så ska följa den här rapporten i detalj.
Hur går det än så länge?
Citera
2018-11-07, 22:21
  #3
Medlem
Hejsan! Hur vet du att du är gyno känslig sen innan?

Körde ju en liknade kur, men den höll bara i 1 månad och avbröt pga av just gyno.. (detta ska ju ej gå)

men skulle nog läst och adderat till (FB) Tråden om Proviron(Mesterolone) då det är ett låg androgent prepp..

Får man se en bild?
Citera
2018-11-07, 22:40
  #4
Medlem
Hypotesuss avatar
Avråder dig från detta. Men eftersom du sannolikt är som 99,9% av alla andra här inne så kommer du inte lyssna. Därför råder jag dig å det starkaste att istället köra testo e eller c 250 mg/vecka istället för den här kuren.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback