Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-24, 14:25
  #13
Medlem
sushitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustigkurre
Jo, jag har också via drömmar pinkat ner mig några gånger. Min förra 12 år gamla säng blev nerpissad tre gånger.

Nu för tiden löser jag problemet genom att pinka innan jag lägger mig.

Det sista jag gjorde innan jag la mig igår, var att pissa. Och då hade jag inte druckit något sista timmen, vilket var ett glas mjölk. Samtliga tillfällen jag pissat ner mig har jag pissat före sängående och aldrig druckit några kopiösa mängder vätska.

Misstänker att livliga drömmar i kombination med att kroppen slutar tillverka det ämne som ”stänger av kisseriet” så att säga.
Citera
2018-10-24, 15:11
  #14
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Du borde pinka INNAN du lägger dig...

Jag drömde detta en gång när jag var kanske 6 år: jag var jagad av den elaka katten Måns i Pelle Svanslös och sprang som tusan. Men blev nödig och ställde mig mot en vägg för att pinka. Vaknade direkt när det var blött i sängen. Sista gången jag inte kunde hålla tätt på natten, 50 år sedan.
Citera
2018-10-24, 22:12
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sushita
Hej

I natt drömde jag att jag befann mig i en större industrilokal och där fanns det, precis som i äldre hyreshus, ett sopnedkast. Jag skulle åka hem och fick då höra att enklaste sättet att ta sig ut från byggnaden, var då att åka sopnedkastet ner till källaren och därefter gå via källaren ut på parkeringen.

Sagt och gjort åker jag ner i detta trånga rör ner till botten. När jag kommer ner visar det sig att det sitter en låst lucka där och eftersom att röret är så trångt, kan jag inte sätta mig upp och öppna det med händerna och det går tydligen inte att öppna med fötterna. Jag tar upp mobilen ur fickan och ringer han som sade att jag skulle ta denna väg. Han ringer några han känner nere i källaren och en av dessa kommer och öppnar. Detta visar sig vara en gammal skolkamrat från lågstadiet.

När jag krupit ur röret kommer jag på att jag måste kissa. Jag går därför in till badrummet i källaren, där jag upptäcker att det är stopp i toan och att vattennivån i denna är upp till kanten på toalettstolen. Ställer mig därför och pissar i badkaret, där det också är stopp, men att nivån ändå tillåter att jag pissar där utan att det rinner över och ner på golvet.

Efter en stund känner jag hur det blir varmt och blött på låret. Jag vaknar och inser att jag drömt allt detta och att jag ligger nerpissad i min säng.

Jag är 35 år och har pissat på mig en 10 gånger sedan 15 års ålder. Oftast hinner jag vakna med endast en mindre blöt fläck på kalsongerna. Men ibland blir både täcke och sängkläder och madrass nerpissad. Jag har alla gånger drömt exakt samma dröm.

Varför blir det så här? Varför samma dröm?

Fler här som kissat på sig och drömt att ni kissat på en toalett eller på annan säker plats?

Långt märkligare än det fenomen du beskriver förefaller mig det faktum att jag ibland drömt att jag pissat (till och med ganska länge!) utan att väta ned min bädd! Jag har även upplevt orgasmer i sömnen som inte lämnat minsta sädesfläck på mina lakan!

Förklara den som kan...
Citera
2019-01-10, 12:53
  #16
Medlem
Bungo-Daves avatar
Har hänt mig med. Brukar drömma att jag är på toa.
Var rädd det skulle hända på mitt förra jobb när jag hade sovande jour. Som tur är har det bara hänt "olyckor" hemma.
Försöker tänka på att inte dricka för mycket vatten på kvällen.
Citera
2019-03-17, 06:42
  #17
Avstängd
KlurigtMedNamns avatar
Personligen tycker jag att det är skönt.
Citera
2019-03-17, 06:49
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sushita
Hej

I natt drömde jag att jag befann mig i en större industrilokal och där fanns det, precis som i äldre hyreshus, ett sopnedkast. Jag skulle åka hem och fick då höra att enklaste sättet att ta sig ut från byggnaden, var då att åka sopnedkastet ner till källaren och därefter gå via källaren ut på parkeringen.

Sagt och gjort åker jag ner i detta trånga rör ner till botten. När jag kommer ner visar det sig att det sitter en låst lucka där och eftersom att röret är så trångt, kan jag inte sätta mig upp och öppna det med händerna och det går tydligen inte att öppna med fötterna. Jag tar upp mobilen ur fickan och ringer han som sade att jag skulle ta denna väg. Han ringer några han känner nere i källaren och en av dessa kommer och öppnar. Detta visar sig vara en gammal skolkamrat från lågstadiet.

När jag krupit ur röret kommer jag på att jag måste kissa. Jag går därför in till badrummet i källaren, där jag upptäcker att det är stopp i toan och att vattennivån i denna är upp till kanten på toalettstolen. Ställer mig därför och pissar i badkaret, där det också är stopp, men att nivån ändå tillåter att jag pissar där utan att det rinner över och ner på golvet.

Efter en stund känner jag hur det blir varmt och blött på låret. Jag vaknar och inser att jag drömt allt detta och att jag ligger nerpissad i min säng.

Jag är 35 år och har pissat på mig en 10 gånger sedan 15 års ålder. Oftast hinner jag vakna med endast en mindre blöt fläck på kalsongerna. Men ibland blir både täcke och sängkläder och madrass nerpissad. Jag har alla gånger drömt exakt samma dröm.

Varför blir det så här? Varför samma dröm?

Fler här som kissat på sig och drömt att ni kissat på en toalett eller på annan säker plats?

Just en sådan dröm kommer jag ihåg från när jag var liten. Lite annorlunda men.

Har du några mediciner? Blandat dessa med alkohol, eller druckit så mycket att du knappt minns veckans middagar?
Citera
2019-04-04, 22:38
  #19
Avstängd
KlurigtMedNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlurigtMedNamn
Personligen tycker jag att det är skönt.
...Tills dagen efter då hela sängen blir kall och urinstinkande.
Citera
2019-04-07, 15:40
  #20
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Verkar som om någon tagit sitt första steg mot ålderdomen. Hur känns det?

Nej har faktiskt aldrig varit med om detta. Det har dock hänt väldigt ofta att jag försökt dricka vatten i en dröm men bara blivit törstigare och törstigare och sen vaknat snustorr i munnen.
"Torr i munnen" kände jag mig en gång när jag drömde att jag tuggade på en mus.
En livs levande mus alltså, och jag upplevde att musen hade mycket segt och tufft skinn, som mina tänder inte lyckades bita genom.
Så jag bara tuggade och tuggade.

Sen vaknade jag av att jag låg och tuggade på en påse portionssnus i munnen.


Att drömma att jag kissar och sen kissa på mig i sängen har jag nog aldrig drömt.
Kanske när jag var liten och gick i sömnen isf ...

Men, jag har drömt sexdrömmar och att jag fick orgasm i drömmen.
Jag vaknade pga det, och märkte att jag samtidigt fick utlösning på riktigt och blötade ner hela täcket.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback