Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-24, 00:28
  #1
Medlem
oshin.cantwells avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...efter-svensexa

Citat:
Händelsen inträffade juli på hotell Scandic Anglais vid Stureplan i Stockholm.

...

Kvinnan har berättat att 38-åringen på morgonen försökte slita av henne byxorna då hon låg i en bäddsoffa med orden: ”Varför spelar du så svår?”

Hon ska ha nekat honom sex men mannen fortsatte ”uppvaktningen”. Då hon vägrade ska mannen ha framhärdat:

– Du kan se det som en bröllopspresent.

Kvinnan somnade. Då hon vaknade ska hon åter ha haft mannen över sig och byxor och trosor var neddragna.

...

38-åringen dömdes på tisdagen till två års fängelse för våldtäkt, 121 064 kronor i skadestånd och ska fortsätta vara häktad tills domen vinner laga kraft.
Citera
2018-10-24, 00:44
  #2
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
När mannen gick in i duschen flydde kvinnan från hotellsviten med sin väninna och övergreppet polisanmäldes

Så väninnan var också där, kan ju iofs legat och fyllesovit i ett annat rum.
Citera
2018-10-24, 00:49
  #3
Medlem
Verkar som att det ord för ord? Eller har jag missat något, hon säger att hon inte villa knulla och han säger att hon ville?
Citera
2018-10-24, 01:09
  #4
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Verkar som att det ord för ord? Eller har jag missat något, hon säger att hon inte villa knulla och han säger att hon ville?
Så kan det ju säkert vara, men helt uppenbarligen har ju kvinnan lämnat en mer trovärdig redogörelse under rättegången än vad mannen gjort. Om han t ex sagt enligt tidningens citat att kvinnorna såg honom som någon sorts trofé, låter det ärligt talat lite ostigt och som rena spekulationer från hans sida. Och om situationen gav honom panik över vad han utsatte sin familj för kan jag förstå att rätten undrar varför han inte avbröt hela prylen.

Så visst kan ord stå mot ord, men om den enas ord låter rätt pajasmässiga så blir det ju enklare att tro på den andre.
Citera
2018-10-24, 01:14
  #5
Moderator
Chantres avatar
Hur gick det med bröllopet?
Citera
2018-10-24, 03:22
  #6
Avstängd
DRD4s avatar
Han måste ha vart Svensk och tjänat ok med pengar, 2 års fängelse!? Det ger man knappt till överfallsvåldtäktsmän som misshandlar sina offer.
Citera
2018-10-24, 03:25
  #7
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Han måste ha vart Svensk och tjänat ok med pengar, 2 års fängelse!? Det ger man knappt till överfallsvåldtäktsmän som misshandlar sina offer.

2 år är minimistraffet för våldtäkt, 6 år är maxstraff.
Citera
2018-10-24, 03:30
  #8
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
2 år är minimistraffet för våldtäkt, 6 år är maxstraff.

Aha, jag måste ha blandat in mängdrabatten.
Citera
2018-10-24, 04:06
  #9
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Aha, jag måste ha blandat in mängdrabatten.
Glöm inte ungdomsrabatten och olikakulturrabatten

Topic:
Ingen som har slaskperess plus och kan sammanfatta vad bruden sa och hur det gick med bröllopet?
Citera
2018-10-24, 07:36
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...efter-svensexa

Jag undrar mest om han gifte sig och om hans äktenskap fortfarande lever.
Citera
2018-10-24, 07:39
  #11
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Hur gick det med bröllopet?

Well. Kanske den tilltänkta frun och en präst kan göra besök i fängelset och viga de såta tu.

Festen lär vara utan en person hur som helst.

Eller är det kanske en dålig ide med vigsel?
Citera
2018-10-24, 07:40
  #12
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Hur gick det med bröllopet?

Blev nog lite stelt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback