Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-23, 22:48
  #1
Medlem
Jag vill beställa en tröja med min egna logga på men jag har kollat lite på olika sidor som Vistaprint då går det att enbart trycka loggan på framsidan men inte på ryggen. Har någon nått bra förslag på andra hemsidor eller vilket företag som man kan göra speciallbeställning via?
Citera
2018-10-23, 22:56
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GruppenAnonym
Jag vill beställa en tröja med min egna logga på men jag har kollat lite på olika sidor som Vistaprint då går det att enbart trycka loggan på framsidan men inte på ryggen. Har någon nått bra förslag på andra hemsidor eller vilket företag som man kan göra speciallbeställning via?

Maila runt lite till de som verkar vettiga. Tips är att ta inte de största utan någon som kan tänka sig ta en order utanför det vanliga.
Alla har teknik att kunna trycka på baksidan men det är mest att det vill ha hög standardisering för att snabbt arbetsflöde.

Har de tid att ta en specialbeställning så gör de det såklart.
Citera
2018-10-23, 22:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuan
Maila runt lite till de som verkar vettiga. Tips är att ta inte de största utan någon som kan tänka sig ta en order utanför det vanliga.
Alla har teknik att kunna trycka på baksidan men det är mest att det vill ha hög standardisering för att snabbt arbetsflöde.

Har de tid att ta en specialbeställning så gör de det såklart.

Förslag på nån som kan vara vettig?
Citera
2018-10-23, 22:59
  #4
Medlem
Kolla igen, du kan välja fram och bak print på Vistaprint

Var där just nu för att bekräfta att de fotfarande körde bak print.
__________________
Senast redigerad av Bear-hugs 2018-10-23 kl. 23:02. Anledning: Tillägg
Citera
2018-10-23, 23:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bear-hugs
Kolla igen, du kan välja fram och bak print på Vistaprint

Var där just nu för att bekräfta att de fotfarande körde bak print.

På vilken modell?
Citera
2018-10-23, 23:38
  #6
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Nu vet jag inte var du bor men kolla lokalt hos firmor som du vet trycker reklamskyltar etc.
Dom brukar också trycka kläder!
Citera
2018-10-24, 15:45
  #7
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GruppenAnonym
På vilken modell?

Både "Standard" och "SignatureSoft". Om du går in och designar är steg två att du ska bestämma hur trycket på baksidan ska se ut. Du ser det alltså inte förrän i designverktyget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback