Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-20, 11:31
  #13
Avstängd
sealion80s avatar
ja blir ju lite porrigt vilket tjejer älskar
Citera
2018-11-20, 11:41
  #14
Medlem
ReiseReises avatar
Jag brukade pulla min första tjej och sedan sticka fingrarna i hennes mun, hon tog då tag runt handen och såg till så att mina fingrar gled ut väldigt långsamt ur munnen samtidigt som hon slöt ögonen. Det var hett som fan att se på

Personligen så har jag inga problem att hångla med någon som precis har sugit av mig.
__________________
Senast redigerad av ReiseReise 2018-11-20 kl. 11:43.
Citera
2018-11-22, 12:22
  #15
Medlem
Tvätta munnen innan du pussar henne. Ingen tjej gillar det innerst inne även om de säger motsatsen.
Citera
2018-12-03, 12:32
  #16
Medlem
Beror oftast på hur fräsch tjejens fitta är, en tjej med en fräsch och "god" fitta kommer tycka det är sexigt medan en med en lite mindre fräsch kommer att bli äcklad av sig själv tyvärr!
Det är så jag märkt att det är iallafall!
Citera
2018-12-03, 20:03
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Tvätta munnen innan du pussar henne. Ingen tjej gillar det innerst inne även om de säger motsatsen.

Nej, vafan?
Jag är tjej och jag älskar det. Behöver ju inte ljuga på ett anonymt forum
Tycker också det är kul att se killens reaktion när man drar upp honom till sig för att hångla, känns som att båda blir lite kåtare!
Sen är ju alla olika så ja det finns ju tjejer som inte gillar det också, men klart att det finns dem som gillar.
Citera
2018-12-07, 19:42
  #18
Medlem
Min tjej gillar de iallafall!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback