Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-22, 23:58
  #1
Medlem
Tycker du att det är generöst av en invandrare att bjuda svenska pensionärer på färsk pizza?
Alla invandrare är inte av ondo även om dom framställs som onda på FB.
Tycker du att detta är en god gärning av en kulturberikare?

Jag tycker att bagaren har ett stort hjärta av guld som bjuder ur egen ficka, Nicolas är en bra och hedersam person.
Jag tror personligen att en privatföretagande svensk aldrig skulle kunna göra något liknande, vad tror du?

http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsv...zza-1.10115112
__________________
Senast redigerad av pinguinen 2018-10-23 kl. 00:00.
Citera
2018-10-23, 00:01
  #2
Medlem
swebarbs avatar
tja med tanke på hur mycket dom fuskar o fifflar dom där jävla pizzabagarna så är det kanske inte så konstigt ?
Citera
2018-10-23, 00:03
  #3
Medlem
Sviis avatar
Det där är ju en fransman eller italienare?
Citera
2018-10-23, 00:03
  #4
Medlem
GormDenGamles avatar
Nej, det skulle ingen svensk ha gjort. En svensk har högre krav (och bättre vetande) än så, och hade serverat riktig husmanskost.

Hoppas inte pensionärerna får ”ränneskida” och dör!
Citera
2018-10-23, 00:03
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinguinen
Tycker du att det är generöst av en invandrare att bjuda svenska pensionärer på färsk pizza?
Alla invandrare är inte av ondo även om dom framställs som onda på FB.
Tycker du att detta är en god gärning av en kulturberikare?

Jag tycker att bagaren har ett stort hjärta av guld som bjuder ur egen ficka, Nicolas är en bra och hedersam person.
Jag tror personligen att en privatföretagande svensk aldrig skulle kunna göra något liknande, vad tror du?

http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsv...zza-1.10115112


Fint gjort av honom men det betyder inte att en god gärning av en invandrare ska förespråka den katastorfala massinvandring och dess samhällsproblem den orsakat. Dessutom är gratis pizzorna antagligen bara en liten andel som hans familj kostat skattebetalare!
Citera
2018-10-23, 00:04
  #6
Medlem
du menar att det inte finns fuskande svenskar?
kolla rika företagare som håller på Moderaterna, dom är väl fifflare om någon?
dessa vill betala så lite skatt som möjligt


pizzaägaren är av arabisk ursprung ingen fransman eller italienare för det ser jag på hans guldkedja i reportaget
__________________
Senast redigerad av pinguinen 2018-10-23 kl. 00:09.
Citera
2018-10-23, 00:10
  #7
Medlem
Customizedthings avatar
Det är ingen som har sagt att alla invandare är av ondo, det är en halmgubbe. Man kan inte diskutera negativa trender öht för att du hittar en person som bjuder pensionärer på pizza? Du är ju efterbliven.

Jag undrar seriöst vad det är för fel på majoriteten av befolkningen, ni är helt oförmögna till att föra en diskussion. Ni är som utvecklingsstörda barn.
Citera
2018-10-23, 00:11
  #8
Medlem
S0LD13R777s avatar
Vidrig person som går ut i tidningen för att hylla sig själv.
Hade han inte varit en vidrig person så hade han aldrig varit med i blaskan för att visa hur "god" han är genom att bjuda på lite käk, han hade även nekat intervju.
Istället står han glatt och poserar "titta vad god jag är, visst är jag fantastisk, köp nu lite pizza av mig!"

En god man kommer ge sina gåvor under stort hemlighetsmakeri, syftet ska aldrig vara att blåsa i en trumpet om att man utfört en god gärning, det är det dessa vidriga hycklare aldrig fattat.

Därför föraktar jag den här invandraren.
Jag föraktar även TS för TS hat mot svenskarna, ta Nicolas och stick härifrån, varken du eller Nicolas är önskvärda i Sverige.
Citera
2018-10-23, 00:14
  #9
Medlem
S0LD13R777s avatar
Vidare är det värt att tillägga, pensionärerna skulle inte ha det så här dåligt om det inte vore så att svartskallar som Nicolas åt upp resurserna som skulle gått till pensionärerna.

Han bjuder på en pizza samtidigt som han och hans gelikar äter upp värden för hundratals miljarder varje år.

Hade jag bott i Svenljunga hade jag glidit förbi hans pizzeria och dragit en fet sten genomrutan och sen slagit sönder pizzaugnen.
Citera
2018-10-23, 00:15
  #10
Moderator
Lapapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svii
Det där är ju en fransman eller italienare?
Det där faller ju på sin egen orimlighet, han var väl pizzabagare? Jugoslav eller arab, något annat vore otänkbart
OnT: tycker det verkar hedervärt av honom. En svensk hade aldrig gjort något liknande. Säga vad man vill om andra kulturer, men de brukar ha en bättre syn på äldre än oss västeuropéer.
Citera
2018-10-23, 00:20
  #11
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lapapp
Det där faller ju på sin egen orimlighet, han var väl pizzabagare? Jugoslav eller arab, något annat vore otänkbart
OnT: tycker det verkar hedervärt av honom. En svensk hade aldrig gjort något liknande. Säga vad man vill om andra kulturer, men de brukar ha en bättre syn på äldre än oss västeuropéer.

Du menar efter att de rånat eller våldtagit de så bjuder de på en pizza som plåster på såren?
Ja de är så fantastiska blattarna, först rånar de, slår ihjäl eller våldtar gamlingar.

Inte nog med det de tar sedan glatt emot de bidrag som skulle gått till pensionärerna så de inte skulle svälta. Istället fick de nu svälta för att en fet blattegris som Nicolas och övriga blattepacken ska kunna tjocka till sig som de jävla svin och tjuvpack de är.

Blattarna är sååååå fantastiska med äldre. De har sååååå stor respekt.
Det är kul att du går på blattarnas egna skönmålningar av sig själva när verkligheten är precis tvärtom.

Du verkar inte speciellt bra på att se mönster och samband, du får träna på det.
Det blir veckans hemläxa.

Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Vad är en Sven-banan?

Sven-banan är ett försök från vissa tragiska blattar att skapa ett liknande uttryck som blatte fast för svenskar, dvs. en vanlig tråkig svensk som betalar för att blattar ska leka mangas (häftiga). Mer vanligt att man säger svenne-banan.
__________________
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-10-23 kl. 00:23.
Citera
2018-10-23, 00:20
  #12
Medlem
Sviis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lapapp
Det där faller ju på sin egen orimlighet, han var väl pizzabagare? Jugoslav eller arab, något annat vore otänkbart
Pizzan uppfanns i Italien. Artikeln är även skriven av en italienare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback