Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-22, 23:47
  #1
Medlem
Tyckte jag hade läst på, men hade missat nån viktigt detalj. Snälla, all hjälp, vilken som, är välkommen

För er som är insatta i vad bonusbetting är;

Jag reggade mig på comeon, och fick min bonus. 100+400.

Började spela, tillsammans med betfair. Trodde nu jag var färdig och skulle plocka mina pengar.

"0.00% färdigt" stod det fortfarande på combon, trots att ja trodde att omsättningskravet var uppnått.

Man lär sig med tiden.

Det fanns ett krav på "minst 2 val per kupong" för att omsättningskravet skulle nås.

Va fan i helvete.

Kan någon vara snäll och förklara detta för mig. Hur löser jag detta? Nu ligger det cash och bara "bränner inne", vill försöka få ut dem.

Tack för hjälpen i förhand, mvh//
__________________
Senast redigerad av Jorgen300 2018-10-23 kl. 00:15.
Citera
2018-10-23, 05:39
  #2
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Hur mycket pengar handlar det om?

Du har ju två val.

Antingen så fortsätter du spela mot Betfair men på matcher du är säker på att du vinner.
Dock väldigt riskfyllt.

Eller

Så lägger du så mycket som ComeOn har i omsättningskrav i olika kombo spel och hoppas på vinst..

Det beror lite på hur mycket pengar det handlar om vilket val man ska köra på..
Handlar det om lite pengar 10> så är det val 1.
Handlar det om 10< så skulle jag kört på val 2.
Citera
2018-10-25, 16:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnarNerMig
Hur mycket pengar handlar det om?

Du har ju två val.

Antingen så fortsätter du spela mot Betfair men på matcher du är säker på att du vinner.
Dock väldigt riskfyllt.

Eller

Så lägger du så mycket som ComeOn har i omsättningskrav i olika kombo spel och hoppas på vinst..

Det beror lite på hur mycket pengar det handlar om vilket val man ska köra på..
Handlar det om lite pengar 10> så är det val 1.
Handlar det om 10< så skulle jag kört på val 2.
Jag tror jag löste det, flyt i oflytet på nåt sätt, hah^^
Håller tummarna åtminstone, ska inte säga hej än, nu hoppas jag bara att det inte blir något strul med utbetalning sen, då jag ligger ute med en del cash. Så länge det är lugnt torde jag åtminstone inte gå med förlust (har även chans på en rätt go vinst, men återstår att se).

Blev nog nån sorts mellanting mellan dessa två val ovan.

Tack för svaret! Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback