Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-22, 00:11
  #1
Medlem
- Någon som sysslar med detta/Sysslat, avkastning?

- Vad är värt att göra inbrott hos numera?

- Värt att göra villainbrott numera?

- Hur upplever ni polisens utryckning i storstäder centralt?

- Flyktfordon tung MC/moppe? Nackdelar? (MC = skog om bil kommer, kommer mcsnut kickar du 280 på E4an tills dom är borta).

KOMMENTERA ENDAST NÅGOT SOM ÄR RELEVANT!
Moraltanter UNDANBEDES, tack!

Shoot!
Citera
2018-10-22, 00:17
  #2
Medlem
Invandrare har ofta guld hemma .

Däremot kan du skita i svenskar. Vi har våra kontanter på banken och inget av värde lätt stulet i hemmet.

Det är klart du kan försöka sno en plattv, men lycka till att smyga ut osedd och ta den på moppen.
Citera
2018-10-22, 00:19
  #3
Medlem
constants avatar
Vad har du tänkt att stjäla om du ska fly med moppe? En 50":s teve?
Citera
2018-10-22, 00:23
  #4
Medlem
Villainbrott är endast efter guld/kontanter. Därav är det förmodligen inte värt det numera.
Citera
2018-10-22, 00:36
  #5
Medlem
Clint Ruins avatar
"inbrott på deltid"

Vad skall du göra resten av tiden då?

Du verkar ju inte vara typen som jobbar eller pluggar...
Citera
2018-10-22, 00:42
  #6
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clint Ruin
Vad skall du göra resten av tiden då?
Ganska vanligt är att knarka resten av tiden.

Men att som hög dra ifrån polisen i 280 km/h på mc, känns som mer än riskabelt.
Citera
2018-10-22, 00:44
  #7
Medlem
Bizmarcks avatar
Jag överraskade för några år sedan en kille som olovligen tagit sig in i mitt garage. Jag låste in mig där tillsammans med honom, och vi blev kvar i flera timmar. Vi samtalade och jag skadade honom ganska illa. Han ville tydligen stjäla verktyg sa han. Men det blev inga verktyg för honom den gången. Istället fick han välförtjänta men för livet. Jag anmälde det aldrig till polisen, det var inte läge för det. Men känner mig ganska säker på att han inte gör om det.
Citera
2018-10-22, 00:45
  #8
Medlem
Clint Ruins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Ganska vanligt är att knarka resten av tiden.

Men att som hög dra ifrån polisen i 280 km/h på mc, känns som mer än riskabelt.

Yes, troligen knarka loss & drömma om moppar/mc resten av tiden
Citera
2018-10-22, 00:55
  #9
Medlem
Haha nej, men ett bryt då och då. Som sagt, moraltanter, stick härifrån, ha så roligt i ekorrhjulet.

Och till Biz, hoppas någon låser in sig med mig. Vore kul o se hur balla såna som du är när det hettar, det ligger i din natur att fly din lilla pajas. Skulle lägga ett i vardera knä på dig.

Fortsätt skriv sånt som faktiskt hör till tråden nu grabbar.
Citera
2018-10-22, 01:06
  #10
Medlem
Jag vill säga det som är rätt och det är. Börja inte ta folks grejer, du bli ändå inte gladare av mer saker. Du får meningsalösa pengar som endast får dig att vilja ha mer o mer i hopp om att du ska må bättre men verkligheten knackar på dörren och berättar att du kan vara gladaste människan här och nu

Konskvenser är något som blir en stor risk om du väljer den krångliga och inte den smartaste sättet att leva. Men du är fri o göra vad du vill

Tänk på att du får andra o må sämre av dessa handlingar. Att bara bry sig om sig själv gör livet ganska grått
__________________
Senast redigerad av laughing 2018-10-22 kl. 01:08.
Citera
2018-10-22, 01:06
  #11
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexBonfari
Haha nej, men ett bryt då och då. Som sagt, moraltanter, stick härifrån, ha så roligt i ekorrhjulet.
Var i tråden ser du någon som moraliserar? Man kommenterar dina tankar, men jag kan inte se någon som moraliserar.
Citera
2018-10-22, 01:14
  #12
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexBonfari
- Någon som sysslar med detta/Sysslat, avkastning?

Under den tid jag pysslade med det, så var jag ENBART ute efter små söta pojkbilder.
Jag fick 100% utdelning varenda gång, och åkte ALDRIG fast p.g.a mina väldigt utstuderade sätt att göra inbrott på.


Citat:
Ursprungligen postat av AlexBonfari
- Vad är värt att göra inbrott hos numera?

Mellanstadiesalar i skolfoto-tider, då åstminstone EN av eleverna lämnat sin skolkatalog i bänken under denna tid, vilket ger utmärkt runkmaterial för Mig.


Citat:
Ursprungligen postat av AlexBonfari
- Värt att göra villainbrott numera?

Det beror på Vems värde du vill Öka.
De som ger sig på Min eller mina föräldrars bostad, utgör och inbringar ett ENORMT värde via deras senare framträdanden på Liveleak.
Dessa framträdanden må vara av NOLL värde för de medverkande, men inbringar ändock ett ENORMT värde i tittarsiffror och annonsvärden för Mig.

Citat:
Ursprungligen postat av AlexBonfari
- Hur upplever ni polisens utryckning i storstäder centralt?

I don't know.. I've NEVER used them...
The Police CARE about the Geneve-convention.
I Don't.


Citat:
Ursprungligen postat av AlexBonfari
- Flyktfordon tung MC/moppe? Nackdelar?

Det beror på situationen.
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2018-10-22 kl. 01:17.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback