Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-22, 06:46
  #13
Medlem
borrizs avatar
Det dröjer nog inte länge innan kommunerna förbjuder dessa skal i kommunala lokaler (skolor idrottshallar mm). Eftersom den förlossande majoriteten av de som köpt skalen är wannabe-gangsters som inte vill hamna i bråk, så kommer pistol-skalen att lämnas hemma.
Citera
2018-10-22, 06:50
  #14
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Ok. Skönt att handgranater är ok. Med explosion, kulsprutesmatter eller rassel från larvfötter som ringsignal.

https://www.ebay.com/itm/Three-SIM-C...-/112741682090 (Väääldigt retro)

Mannen den där var ju riktigt schysst till ett bra pris oxå haha

OnT så förstår jag inte hur man frivilligt skulle köpa en sån o gå ut med. Vad för funktion ska den vara bra för ens
Citera
2018-10-22, 07:03
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikSollefte
Nu när antagningskraven sänkts och dårar har kommit in på Polishögskolan så är det en större chans att bli skjuten!

Nästan fri utdelning nu, bara skicka in en ansökan så dimper det ner ett paket med pistol, bricka och lagbok!

Mycket bättre att avråda innan det blir fel, än att beklaga det efter. Håller du inte med?
Citera
2018-10-22, 19:54
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Mannen den där var ju riktigt schysst till ett bra pris oxå haha

OnT så förstår jag inte hur man frivilligt skulle köpa en sån o gå ut med. Vad för funktion ska den vara bra för ens

Jag funderar också vad den ska vara bra för. Skalet marknadsförs bara till personer med en iPhone.

Någon som vågar sig på en gissning varför skalet inte finns till andra märken?
__________________
Senast redigerad av obyn 2018-10-22 kl. 20:50.
Citera
2018-10-22, 20:37
  #17
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Helt sjukt, vem vill frivilligt gå omkring med något som kan se ut som ett vapen ?? inte klokt ju, vad är det för idiot tillverkare som gör såna skal ens, hur i helvete tänker dom ??

Samma klientel som brukar ska bli skjutna så klart.
Det är balla Ali, fräcka Muhammad samt Ansiktstattuerade Jonny.

De läser ju dock inte massmedia och lyssnar inte på några Polisuppmaningar (det gör bara töntar säger de) så de lär ju bli skjutna.

Kineserna tillverkar det som folk vill ha, kineserna är praktiska på så vis att de är intresserade av att tjäna pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Jag funderar också vad den ska vara bra för. Skalet marknadsförs bar till personer med en iPhone.

Någon som vågar sig på en gissning varför skalet inte finns till andra märken?

iFån användare är idiokrat-segmentet när det kommer till människor, iFån brukar tyda på en jävligt människa i majoriteten av fallen.
iFån är en statusmarkör, det är i stort bara idioter som använder sig av statusmarkörer av den här typen.

Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Nästan fri utdelning nu, bara skicka in en ansökan så dimper det ner ett paket med pistol, bricka och lagbok!

Mycket bättre att avråda innan det blir fel, än att beklaga det efter. Håller du inte med?

Bara om du är blatte eller sliddjur.
__________________
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-10-22 kl. 20:39.
Citera
2018-10-22, 20:39
  #18
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltPantad
Jag har köpt ett sådant mobilskal men tänker bara använda det hemma eller väl dolt i jackfickan. Tror inte det är någon fara. Poliser är snälla.
Vad är då poängen med mobilskalet???
Citera
2018-10-22, 20:40
  #19
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Polisen går ut med en skarp varning om de nya mobilskalen som säljs på internet och liknar pistoler. För den som äger ett sådant skal och har den nedstoppad i byxfickan så kan detta skapa otroligt stora konsekvenser för ägaren. Vad tycker ni om det här, samt skulle ni våga er på att bära ett sådant skal?


Polisen varnar för det nya mobilskalet
Idiotisk design, den som kommit på den skulle behöva smaka flätad björk så denne blev påmind varenda gång den satte sig ned....


Självklart skulle jag inte köpa något så osmakligt till vare sig mig själv eller andra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback