Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-21, 18:02
  #13
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Customizedthing
Andra kvinnor är "samhället" då de är majoriteten av röstberättigade. De talar om för kvinnor att de kan göra precis allt som män kan, de män som säger emot blir förstörda genom "metoo" och andra falska anklagelser, kan vara antingen rasism eller anklagelser om att vara våldtäktsman. Kvinnor är lika måna om att diskutera som du är, dvs inte alls, du vill bara sprida sofisteri.

Så män är kvinnor som tillåter andra kvinnor att göra så?

Jag är öppen för diskussion.
Citera
2018-10-21, 18:45
  #14
Medlem
Män och kvinnor är olika raser. Så länge den manliga ras dominerade så var åtminstone den hälften lyckliga, nu är alla olyckliga. Förmodligen kommer snart den kvinnliga rasen ta över och då blir den hälften lyckliga. Även ointelligenta obildade barbarer vinner, se vandaler, bulgarer, germaner, muslimer... Vi lever i en post-truth värld och kvinnorna är överlägsna männen i att ljuga och hitta på.
Citera
2018-10-21, 18:51
  #15
Medlem
Customizedthings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candidly
Ser då inte ut att vara svensk. Jaaa med svensk menar jag alltså en SVENSK, inte en som har fötts i Rinkeby och har ena eller andra föräldern ifrån mellanöstern. DÅ är man HELBLATTE. Renrasigt och fräscht ska vi ha det.

Det är inte jag på profilbilden din efterblivna idiot.
Citera
2018-10-21, 19:17
  #16
Medlem
Män är för logiska och kvinnor för emotionella. Det är där vi inte fungerar ihop, vi är programmerade så genom evolutionen, sen att det feministiska samhället avmaskuliniserar männen och maskuliniserar kvinnorna är ett helt annat problem.
Citera
2018-10-22, 03:55
  #17
Medlem
Kickexs avatar
Man kommer alltid bråka oavsett hur lika/olika man är.
Det är inte bara en konstant faktor som får att folk bråkar med varandra.
Citera
2018-10-22, 17:33
  #18
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Man kommer alltid bråka oavsett hur lika/olika man är.
Det är inte bara en konstant faktor som får att folk bråkar med varandra.

Fast man bråkar mer om man är lika än olika är vad jag tror.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback