Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-21, 05:13
  #13
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkanyl
Jag gillar inte alkohol, men vill fortfarande ha något att berusa mig med.
  • Det ska kännas bra att ta drogen, gärna vara avslappnande och euforisk
  • Straffskalan överstiger inte ringa vid vanligt bruk. Vad jag förstår så går alltså svamp bort då viktgränsen för normalgraden är väldigt låg, jämfört med exempelvis cannabis som ligger på 50 gram.
  • Det ska gå ur kroppen snabbt. Man ska kunna ta drogen en fredagkväll och sen kunna köra på måndag utan att riskera körkortet om drogtest tas (detta skulle ju inte gå med exempelvis cannabis).
  • Jag vill inte ha någon typ av bakfylla.

Vad säger ni? Hade det inte varit så att cannabis låg kvar i kroppen så länge så hade det varit den mest optimala drogen.

P.S. Jag är osäker på om jag bryter mot 0.02, om jag gör det så ber jag om ursäkt! Ni får gärna låsa tråden i så fall och dirigera mig till den rätta delen av forumet.

I princip inga droger går ur kroppen så fort som du vill. Kanske Ketamin typ då det har väldigt kort halveringstid. Antingen så älskar man eller så hatar man den drogen, heh. Det är en av mina favoriter, dock så har jag ingen aning om straffskalan då jag aldrig oroar mig över sådant.

Tycker du oroar dig för mycket... Hur ska du lyckas bli drogtestad och av med körkortet för att du rökt lite cannabis? Se till att inte köra som en idiot på måndagen sen så kommer ju den situationen aldrig att uppstå...

edit: Aha fick svar på min fråga samtidigt som jag postade... Om jobbet tar slumpmässiga drogtester finns det ju en hel drös RC droger som inte syns på dem, bara att välja och vraka. Knarkar typ aldrig själv längre så jag kan inte ge några förslag tyvärr.
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2018-10-21 kl. 05:15.
Citera
2018-10-21, 05:28
  #14
Medlem
enkanyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
I princip inga droger går ur kroppen så fort som du vill. Kanske Ketamin typ då det har väldigt kort halveringstid. Antingen så älskar man eller så hatar man den drogen, heh. Det är en av mina favoriter, dock så har jag ingen aning om straffskalan då jag aldrig oroar mig över sådant.

Tycker du oroar dig för mycket... Hur ska du lyckas bli drogtestad och av med körkortet för att du rökt lite cannabis? Se till att inte köra som en idiot på måndagen sen så kommer ju den situationen aldrig att uppstå...

edit: Aha fick svar på min fråga samtidigt som jag postade... Om jobbet tar slumpmässiga drogtester finns det ju en hel drös RC droger som inte syns på dem, bara att välja och vraka. Knarkar typ aldrig själv längre så jag kan inte ge några förslag tyvärr.

Är fortfarande på prövotid för körkotet så det är nog därför jag är lite nojig. Men du har rätt, lär ju vara väldigt osannolikt att åka på drogtest när man kör. RC-droger tänkte jag faktist inte på, kan forska lite om det. Tack!
Citera
2018-10-21, 08:28
  #15
Medlem
goin-xxxls avatar
Ifall du röker en 8ball på fredag kan du köra bil utan problem på måndag.
Citera
2018-10-21, 10:32
  #16
Medlem
Kajahs avatar
Lyrica skulle nog passa som handen i handsken i ditt fall. Akta så du inte blir torsk på dom bara.
Citera
2018-10-21, 12:04
  #17
Medlem
DMT är en underbar substans, går ur kroppen riktigt snabbt!
Citera
2018-10-21, 15:01
  #18
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkanyl
Opioider har jag varit inne på. Du råkar inte veta vad gränsen till normalgraden för kodein (och även tramadol) ligger på? Svårt att hitta information om det. Det verkar som att det går ur koppen ganska snabbt så det är bra! Bortsett från hårtester, men jag antar att det inte används i Sverige?



Vilka effekter har lyrica?

Tack för alla svar hittls!

Tar du kodein/tram på en fredag lär du vara positiv en måndag om du har tagit en "skön" dos.

Röker du 1 joint på fredag är du garanterat ren på måndag
Citera
2018-10-21, 15:39
  #19
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkanyl
Opioider har jag varit inne på. Du råkar inte veta vad gränsen till normalgraden för kodein (och även tramadol) ligger på? Svårt att hitta information om det. Det verkar som att det går ur koppen ganska snabbt så det är bra! Bortsett från hårtester, men jag antar att det inte används i Sverige?



Vilka effekter har lyrica?

Tack för alla svar hittls!

Tycker Lyrica är ganska svår att definiera. Har haft fluddriga upplevelser och även dissociativa upplevelser. Oftast obekymrad, social och pratglad.
Citera
2018-10-21, 18:14
  #20
Medlem
Poppers kanske är något för dig
Citera
2018-10-21, 21:10
  #21
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktork
Poppers kanske är något för dig

Typ sämsta drogen som finns ju. En patron lustgas är bra mycket lustigare än poppers.

Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Lyrica skulle nog passa som handen i handsken i ditt fall. Akta så du inte blir torsk på dom bara.

För lång halveringstid tror jag för att klara fredag kväll -> måndag och vara ute ur kroppen.

Säg att han tar 300mg och halveringstiden är 12 timmar då är 2mg kvar i kroppen efter 84 timmar och det lär ju synas på urinprov då cutoff värdet brukar ligga på nåt nanogram / ml. Visst det kan funka men finns stor risk att det inte gör det.

Gabapentin skulle ju fungera dock är det en ganska lame drog enligt mig men TS kanske tycker annorlunda så det skadar ju inte att prova. Finns ju att köpa på clearnet så det är ju enkelt och billigt att få tag på.
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2018-10-21 kl. 21:16.
Citera
2018-10-22, 20:17
  #22
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Modafinil igen, eller Ketamin som nån sa. I rimliga doser och i så fall S+ isomer.
Citera
2018-10-26, 17:37
  #23
Medlem
Kokain
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback