Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-10-21, 17:58
  #37
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candidly
Ja det var inte mycket till substans i dig. Sitter knarkar bort ditt liv och skriver meeeeeej men ändå har du modet att komma in i MIN tråd och kaxa.

Jag lägger upp pickadolan, sätter in 5 skott och så ser vi hur hög IQ du har. Du får 100 kr om det klickar när DU trycker av. Jag laddar. Champagnen står redo, sannolikheten står nämligen stabilt på min sida. Redo

Just nu sitter jag i ett bättre rökrum på en bättre bar och röker bättre tobak. (Irish flake) ur min nya 2000 kronors pipa (petersson) och dricker irländsk siglemalt (connemara). Det är rätt gött att knarka bort sitt liv. Behåll din hundring. Jag har 6 i fickan och 1000 på banken.

Du verkar labil och verkar verkligen inte mogen att bli förälder. (Något jag redan är). Håller du på med vapen och dessutom inte visar dem tillbörlig respekt är det ju ytterligare skäl att inte föröka dig. Skillnaden mellan dig och mig är att mitt liv är någorlunda under kontroll.
Citera
2018-10-21, 18:00
  #38
Avstängd
highly and class
__________________
Senast redigerad av Candidly 2018-10-21 kl. 18:58.
Citera
2018-10-21, 18:17
  #39
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candidly
meeeeeeeej. Buuhuhu jag kan inte läsa vad han skriver så jag måste skriva att han skriver dåååligt,. buhuhuhhu.

Jaha, ja det där med barnet kan vara sant. Jag vet ju inte om jag är REDO, lite därför jag frågade här. Nu plockade du dock fram min enda dåliga sida när du började reta upp mig med massa trams. Ja och så det med ångesten.

Förresten vet någon om en kvinna kan uppleva direkta symptom vid befruktning? Att kvinnor blir lyckligare av sperma är dokumenterat men finns det fler signaler?

Det är ju det jag säger. Om du får världens spel när en anonym främling rättmäteligen kritiserar ditt skriftspråk på nätet, vad kommer du då göra när din kvinna får "gravid-borderline" eller din unge inte låtit dig sova på flera månader? Dessa situationer är svåra att ens föreställa sig om man inte varit med om dem.

Symptom direkt vid befruktning tror jag inte på, men många kan bli lite emotionellt konstiga i skallen efter ett tag....
Citera
2018-10-21, 18:22
  #40
Avstängd
highly and class
__________________
Senast redigerad av Candidly 2018-10-21 kl. 18:59.
Citera
2018-10-21, 18:37
  #41
Medlem
Couplets avatar
Ser inte ångest eller annan psykisk ohälsa som något generellt hinder för föräldraskap. I ditt fall är det andra tecken som får mig att starkt förorda sterilisering.
Citera
2018-10-21, 19:00
  #42
Avstängd
Hejsan hoppas mod. Kan du plocka bort tråden?

1. Jag har varit dum mot Jelloh.
2. Det är numera classified.

Allt jag har skrivit är dock sant, men vill inte såra känslor hos Jelloh.
Citera
2018-10-22, 19:45
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenmentbed
Ångest går att bota och barnet blir som den uppfostras. Så jobba bort er egna ångest först kan vara en idé.
Helt rätt tänk. Skulle säga att barnet kanske skulle vara extra känslig för ångest men det betyder inte att den får ångest om den uppfostras rätt.
Citera
2018-11-05, 10:59
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Candidly
Ja det var inte mycket till substans i dig. Sitter knarkar bort ditt liv och skriver meeeeeej men ändå har du modet att komma in i MIN tråd och kaxa.

Jag lägger upp pickadolan, sätter in 5 skott och så ser vi hur hög IQ du har. Du får 100 kr om det klickar när DU trycker av. Jag laddar. Champagnen står redo, sannolikheten står nämligen stabilt på min sida. Redo
Snälla, snälla skaffa inte barn.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback