Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-10-25, 09:26
  #37
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Fentanyl missbruk är väldigt dyrt.
Hur dyrt är det egentligen att vara Beroende och Missbruka Fenta varje dag? Har själv inte tagit såjätte mycket fenta men jag förstår att folk blir torsk i det.

Mvh Indoe
Citera
2018-10-25, 10:05
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Hur dyrt är det egentligen att vara Beroende och Missbruka Fenta varje dag? Har själv inte tagit såjätte mycket fenta men jag förstår att folk blir torsk i det.

Mvh Indoe
Omöjligt att svara på. Tex med heroin så klarar sig vissa på en boll om dagen medan vissa kör över ett gram.

Men vissa här på FB tog ju en sprayflaska fenta om dagen. Vet inte vilket pris de fick när de köpte större mängder, men det blir ju några tusenlappar i månaden iaf...
Citera
2018-10-25, 10:11
  #39
Medlem
Ryggradsluss avatar
Du skulle dö lite till en hel del.
Citera
2018-12-26, 13:31
  #40
Medlem
Du får väl använda plåster så som det ska användas. Då dör du inte.
Citera
2018-12-30, 18:38
  #41
Medlem
KastaMasks avatar
Du verkar vara en naiv och gränslös människa. Sannolikheten att dö om du börjar med fentanyl, utan tolerans och det tankesättet du har, är stor.

Förstår tankesättet med att vilja ersätta en drog med en annan, men du kommer att ångra dig i framtiden. Drar du på dig ett fysiskt beroende av tunga opioider så har du ett rent helvete att navigera.

Gör något vettigt av ditt liv nu när du klivit av tjacket. Sök naturliga kickar och sök hjälp om du känner att du behöver stöd.
Citera
2018-12-30, 19:37
  #42
Medlem
Flusons avatar
Tro mig, det är ingen lösning. Lider du av beroendeproblematik så är opioider nånting du ska hålla dig ifrån. Helst ALDRIG ens prova skiten. Ett sådant missbruk garanterar dig en framtida misär, det kommer från någon som kraschat på skiten förut.
Citera
2018-12-30, 21:12
  #43
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Kan ju tyvärr inte vara positiv vanliga droger. Dessutom funkar inte cannabis i längden för mig heller. Jag gillar min hjärna typ.
Lyrica är kanske nåt du skulle gilla, ingen kommer att skriva ut något med tanke på din historik om du lägger korten på bordet.
Lekr su med fentanylet,så leker du med elden,och kommer att bränna dej.

Bara å tackla en lång o grå at för att förhoppningsvis ta dej till regnbågens ände där du hittar en kastrull full av färger och glädje igen.
__________________
Senast redigerad av goin-xxxl 2018-12-30 kl. 21:19.
Citera
2018-12-30, 23:34
  #44
Medlem
Charmaines avatar
Jag är ledsen, men jag har lovat mig själv att alltid vara ärlig. Och ja, jag tror du dör. Gör vad du vill med den informationen.
Citera
2018-12-31, 01:55
  #45
Medlem
Med de intryck du gett, så kommer det med största sannolik spåra ur rätt hastigt med tanke på det inte verkar finnas några begränsningar och ja, antagligen även leda till din död.
Citera
2019-01-03, 21:38
  #46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Omöjligt att svara på. Tex med heroin så klarar sig vissa på en boll om dagen medan vissa kör över ett gram.

Men vissa här på FB tog ju en sprayflaska fenta om dagen. Vet inte vilket pris de fick när de köpte större mängder, men det blir ju några tusenlappar i månaden iaf...

För mig kostade det i slutet, 7k i veckan. Två flaskor på 1 dygn. 1,5 över dagen och en halv på natten. Ångrar idag att jag inte red häst istället. "dog" några ggr trots gedigna kunskaper och har haft ett h-vete att komma på fötter igen både ekonomiskt och mentalt. Nu mår jag bra med LARO och testo. Fuckade upp kroppen med fentat men man kan leva ett utåtsett vanligt komplett svenneliv med så mkt fenta i systemet att samtliga pundare på plattan skulle kola flera ggr om.. Till TS: BÖRJA INTE MED FENTA. Måste du ha opis så börja med svaga, öka dosen o sen i vägvalet mellan häst o fenta välj sub😝
__________________
Senast redigerad av Dr.Bushman 2019-01-03 kl. 21:40.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback