Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-15, 20:53
  #1045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Jag går aldrig till en tandläkare med utländskt namn, eller apoteksförsäljare.

Samma här.
Citera
2018-11-16, 04:35
  #1046
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Samma här.

Det känner så omoraliskt fel att jag ska acceptera en utom EU utlänningar som slängt sina "papper" för att kunna stjäla ett jobb från en svensk.




Dessutom vägrar jag ha några svarta* händer nära mig.

* "I don't deal with vermin so to speak"
Citera
2018-12-06, 02:22
  #1047
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Du pratar om 1/3 av mänskligheten. Självklart är det väldigt dumt att dra så stora slutsatser om muslimer som grupp.
Det är som att säga "kristna" och mena allt ifrån svenskar, centralafrikaner och sydkoreaner.

Bra tänkt. Tusen miljarder flugor kan inte ha fel: Ät skit!

Citera
2018-12-06, 03:04
  #1048
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Verkar som att en del människor behöver lära sig den hårda vägen vad vissa beteenden medför, alltså smaka på sin egen medicin. Rasisterna behöver uppleva rasism själva, då fattar de nog.

Apotekskedjorna behöver upprätta åtgärdsplan när sånt här sker. Kanske be kunden att gå vidare till ett annat apotek.
Det handlar inte alltid om rasism som du verkar tro! Att täcka hela sig utom ansikte och händer för att inte män ska attraheras av dig är kränkande för män. Att bli behandlad som en sexgalning som inte kan behärska sig om denna kvinna skulle visa hår å lite mer är fullständigt galet att det accepteras!
Citera
2018-12-06, 03:07
  #1049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Du pratar om 1/3 av mänskligheten. Självklart är det väldigt dumt att dra så stora slutsatser om muslimer som grupp.
Det är som att säga "kristna" och mena allt ifrån svenskar, centralafrikaner och sydkoreaner.
Hijab sexualiserat personen. Om du är man så borde du reagera på kvinnor och flickor som använder det då de gör det för att män inte ska bli sexuellt attraherade av dem!
Citera
2018-12-06, 03:12
  #1050
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Nog för att vänsterns moralpanik kring rasism gör mig spyfärdig, men era kommentarer är inte mycket smartare.

Om artikeln stämmer är det inget mindre än vidrigt. Skötsamma invandrare förtjänar inte den här sortens behandling.

Vill ni att blattarna ska känna sig hemma hos islamister, eller svenskar? Sättet ni beter er på i vardagen gör skillnad. På samma sätt som blatterasism mot svenskar i förorten kan skapa framtida NMR-aktivister, kan rasistiska svenskar forma framtida shariapoliser. Rasism existerar inte i ett vakuum.

Så ironiskt att babbla om "divide and conquer" dagarna i ända, för att sedan spela in i just den leken.
Citera
2018-12-06, 03:22
  #1051
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Nog för att vänsterns moralpanik kring rasism gör mig spyfärdig, men era kommentarer är inte mycket smartare.

Om artikeln stämmer är det inget mindre än vidrigt. Skötsamma invandrare förtjänar inte den här sortens behandling.

Vill ni att blattarna ska känna sig hemma hos islamister, eller svenskar? Sättet ni beter er på i vardagen gör skillnad. På samma sätt som blatterasism mot svenskar i förorten kan skapa framtida NMR-aktivister, kan rasistiska svenskar forma framtida shariapoliser. Rasism existerar inte i ett vakuum.

Så ironiskt att babbla om "divide and conquer" dagarna i ända, för att sedan spela in i just den leken.

Jaha. Och vem är du, en talesperson för både svenskar och invandrare? Alla skriver vad de känner och tycker, varför skulle någon hålla tillbaka eller vårda sitt språk på en plattform dedikerad åt yttrandefrihet på riktigt?

Man har dragit det hela för långt för länge nu.
Så sluta tro att vi behöver dig och att du är i en position där du ska läxa upp oss och lära oss någonting. Du pratar till oss som om vi vore dina elever.
Citera
2018-12-06, 04:51
  #1052
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jaha. Och vem är du, en talesperson för både svenskar och invandrare? Alla skriver vad de känner och tycker, varför skulle någon hålla tillbaka eller vårda sitt språk på en plattform dedikerad åt yttrandefrihet på riktigt?

Man har dragit det hela för långt för länge nu.
Så sluta tro att vi behöver dig och att du är i en position där du ska läxa upp oss och lära oss någonting. Du pratar till oss som om vi vore dina elever.
Har du nått slags faderskomplex? Jag skrev ett inlägg som alla andra och du börjar lipa över att du känner dig som en elev. Bemöt vad jag säger istället.
Citera
2018-12-06, 17:59
  #1053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Nog för att vänsterns moralpanik kring rasism gör mig spyfärdig, men era kommentarer är inte mycket smartare.

Om artikeln stämmer är det inget mindre än vidrigt. Skötsamma invandrare förtjänar inte den här sortens behandling.

Vill ni att blattarna ska känna sig hemma hos islamister, eller svenskar? Sättet ni beter er på i vardagen gör skillnad. På samma sätt som blatterasism mot svenskar i förorten kan skapa framtida NMR-aktivister, kan rasistiska svenskar forma framtida shariapoliser. Rasism existerar inte i ett vakuum.

Så ironiskt att babbla om "divide and conquer" dagarna i ända, för att sedan spela in i just den leken.


Precis du har helt rätt vi vill inte att blattarna ska känna sig hemma i svääje utan det bästa vore ifall alla insåg att mångkultur helt enkelt inte fungerar.
Så snälla åk hem även ifall du är en snäll blatte, låt oss lämna varandra ifred, jag lovar det är det bästa annars kommer vi snart ha samma situation som före detta Jugoslavien hade på 90 talet.
Citera
2018-12-06, 18:00
  #1054
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Nog för att vänsterns moralpanik kring rasism gör mig spyfärdig, men era kommentarer är inte mycket smartare.

Om artikeln stämmer är det inget mindre än vidrigt. Skötsamma invandrare förtjänar inte den här sortens behandling.

Vill ni att blattarna ska känna sig hemma hos islamister, eller svenskar? Sättet ni beter er på i vardagen gör skillnad. På samma sätt som blatterasism mot svenskar i förorten kan skapa framtida NMR-aktivister, kan rasistiska svenskar forma framtida shariapoliser. Rasism existerar inte i ett vakuum.

Så ironiskt att babbla om "divide and conquer" dagarna i ända, för att sedan spela in i just den leken.

Alltså ska NI flytta på er, det är ni som kommit hit, inte vi som flyttat till er.
Det är ni som uppenbart INTE är önskvärda här.
Förväntar mig att du bokar biljett tillbaka till Bosnien redan ikväll för dig och resten av släkten, eller hoppar in i bilen och kör hem, det är ju inga större problem numera med bro till kontinenten eller färja för den delen.

Ert krig är dessutom över sedan 1995, varför åkte ni inte hem för?
Ganska uppenbart att du och din familj är precis den sortens invandrare vi inte vill ha eller behöver.

Vi vill att ni sticka hem, fatta någon gång.

Du lär kunna fortsätta din youtubekanal även nere i Bosnien.
Hej då! Kom aldrig åter.
Citera
2018-12-07, 06:46
  #1055
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Alltså ska NI flytta på er, det är ni som kommit hit, inte vi som flyttat till er.
Det är ni som uppenbart INTE är önskvärda här.
Förväntar mig att du bokar biljett tillbaka till Bosnien redan ikväll för dig och resten av släkten, eller hoppar in i bilen och kör hem, det är ju inga större problem numera med bro till kontinenten eller färja för den delen.

Ert krig är dessutom över sedan 1995, varför åkte ni inte hem för?
Ganska uppenbart att du och din familj är precis den sortens invandrare vi inte vill ha eller behöver.

Vi vill att ni sticka hem, fatta någon gång.

Du lär kunna fortsätta din youtubekanal även nere i Bosnien.
Hej då! Kom aldrig åter.

Tanken om återvandring kommer slå rot hos allt fler, och huvudskälet kommer bero på invandrarnas beteende och det kostsamma och kaosartade samhälle det skapar. Invandrarna fördömer inte ens sina egna för skitbeteendet utan ger sig på svenskarna som reagerar.

Så jävla lågt att förutsätta att vi är skyldiga dem något och måste vilja ha dem här bara för att de är här. Det fina i kråksången är ju att de kan åka hem.
Citera
2018-12-07, 07:19
  #1056
Medlem
[quote=Knullkungen|65591397]https://www.svt.se/nyheter/inrikes/r...axande-problem

Att utrycka sig så mot de muslimer som faktiskt ARBETAR, har lärt sig språket, bidrar med något är idiotiskt och så svenskt. Ha gärna dina åsikter om religion, förtryck, språk, men vänd dig då till de som kommer till landet och begår brott och vägrar integrera i det svenska samhället. Det kommer endast leda till att de ej känner sig välkomna, vilket betyder större risk för att de söker sig till islamister, vilket ingen ser som något positivt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback