Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-10-23, 19:49
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Du är verkligen en idiot, men bara då vet jag att äckel-tesla inte har någon nanolack, det hade jag iofs inte väntat mig heller.

Hade den där jävla "nanolacken" varit så bra som du säger så hade fler tillverkare gjort så.

Du är fan inte klok. Full av hat. Men varför?
Citera
2018-10-23, 19:59
  #86
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Hade den där jävla "nanolacken" varit så bra som du säger så hade fler tillverkare gjort så.

Du är fan inte klok. Full av hat. Men varför?

Du är ju hjäntvättad precis som de andra sektmedlemmarna, därför är er verklighetsuppfattning skev som fan, inte konstigt man blir irriterad.

Nanolacken har du här:https://www.mestmotor.se/automotorsp...stoppar-repor/
Citera
2018-10-23, 20:27
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Du är ju hjäntvättad precis som de andra sektmedlemmarna, därför är er verklighetsuppfattning skev som fan, inte konstigt man blir irriterad.

Nanolacken har du här:https://www.mestmotor.se/automotorsp...stoppar-repor/


Japp. Och jag skiter i vad du tycker.

Jag ogillar alltså inte Mercedes. Jag hatar inte. Det får små människor göra.
Citera
2018-10-23, 20:42
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Japp. Och jag skiter i vad du tycker.

Jag ogillar alltså inte Mercedes. Jag hatar inte. Det får små människor göra.

Du är ett TROLL då du gråter för dina el-bilar. Din våta dröm är ju att alla ska köra Tesla till var dags Sen att du jämför el-bilar med ICE bilar är ju skratt retandes men ännu mer skämmigt är ju att du nämner tesla i samma rad som Mercedes, BMW, Audi och Porsche. Snacka om hjärndöd individ
Gå o lägg dig och lås in dig i garaget med din tesla
Citera
2018-10-23, 20:56
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Du är ett TROLL då du gråter för dina el-bilar. Din våta dröm är ju att alla ska köra Tesla till var dags Sen att du jämför el-bilar med ICE bilar är ju skratt retandes men ännu mer skämmigt är ju att du nämner tesla i samma rad som Mercedes, BMW, Audi och Porsche. Snacka om hjärndöd individ
Gå o lägg dig och lås in dig i garaget med din tesla

Nej du har rätt. Tesla är mycket bättre och elbilar är överlägsna. Jag tycker verkligen det. Kommer aldrig mer köpa en vibrerande och stinkande skithög.

Men lugn. Du får göra precis som du vill. Jag bryr mig inte om dig.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback