Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-20, 03:07
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Jag väger 116 kilo, klarar mig.

Oj. Du måste ju må rätt skit utan då? OT. Så lämnar det där.
Citera
2018-10-20, 03:10
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Oj. Du måste ju må rätt skit utan då? OT. Så lämnar det där.

Får kombinera energidryck köpen med ett stort paket toalettpapper nästa gång (börjar ta slut)
Citera
2018-10-20, 03:12
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Varför? I dagens PK-tänk är det ju bara skylla på att man tänker på miljön. Jag tänker på cashen. Varför ska jag betala 1-2kr mer per läsk än de som pantar. Nä. Panta Mera.
Brukar släpa 3 svarta sopsäckar fulla med pantburkar och flaskor till ICA.
Känns märkligt att kliva ur sin s-klass med en säck pantburkar bara. Precis som att man var TVUNGEN att panta burkar för att ha råd med att hålla upp någon slags fasad.
Citera
2018-10-20, 03:14
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elenberg
Tjejer skiter INTE.

Nja.. brudar bajsar rejält jävla vidrigt..
Citera
2018-10-20, 03:17
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronartskocka
Varför är det pinsamt? De nådde ju inte den vikten genom att äta sallad och dricka vatten...

Att hårt jobb ger resultat? Är du dum i huvudet?
Citera
2018-10-20, 03:37
  #114
Medlem
Hem_bränts avatar
Lite ot.

Jag jobbade i en Ica butik för några år sedan där dom hade tobak och kondomer i automater, så man är tvungen att gå till en skärm för att skriva ut en lapp som man skannar i kassan för att aktivera.

I alla fall så satt jag i kassan en sen kväll och var trött som satan när en ung kille kom fram med en sån där papperslapp, och på ren automatik så ber jag om att få se hans legitimation, killen blev helt röd i ansiktet och stammade fram ett okej och gav mig legimationen. Jag tittade på legitimationen och såg att han bara var 16 år, jag tänkte att något var skumt så jag tog mig en titt på lappen han gett mig och då såg jag att det var kondomer som han ville köpa och inte tobak. Jag började asgarva tog betalt och önskade honom en trevlig kväll, pojkstackarn sprang nästan ut ur butiken.
Citera
2018-10-20, 04:36
  #115
Avstängd
wazzobazzos avatar
Skäms aldrig över något jag handlar själv, och absolut inte över att panta, men skäms verkligen över andra när de handlar cigg. Fyleradarn ger utslag direkt. Brukar ha riktigt svårt att dölja hur jag äcklas av- och ser ner på rökare.

Energidryck för typ 300 kr litern är ju också pinsamt att se snorugnar och "vuxna" köpa.

Annars är det ju kombinationen av varor (finns en tråd om det i laidback tror jag) som kan bli konstig. Gurka och glidmedel eller (inte för att det finns en butik som tillhandahåller alltihop) gosedjur, rep och eter.

Edit: Analblekningskräm hade nog tagit emot som man (om användningsområdet för sådan är tydligt utmärkt på paketen?).

Porrtidningar också (finns dem i butik fortfarande?) men bara för att man då framstår som en inavlad idiot utan dator/telefon. Aftonhoran, damtidningar och annat dåligt skrivet skvallerskräp hade också tagit hårt på psyket att köpa.
__________________
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-10-20 kl. 04:52.
Citera
2018-10-20, 05:35
  #116
Medlem
Vissa kombinationer kan ju vara lite roliga.
Som att köpa inget annat än:
En klase bananer och en burk vaselin.
Toapapper och mjukgörande hudsalva.
En kniv och se uppgiven ut. etc.
Citera
2018-10-20, 05:48
  #117
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Kan tänka mig att de manliga Tena-inkontinensskydden skulle vara lite jobbiga att slänga fram på bandet på ICA (de finns där).


Såg en kvinna (60 års åldern) tåget en gång som hade en sportbag med tenas loggo och färger. Hon kanske fått den som bonus då hon samlat streckkoder. Tänker att hon antingen helt trygg i sig själv eller har något socialt handikapp (hon kunde iof varit någon slags resande säljare som jobbade för tena)


Hur som haver. Tycker jag fry är jobbigt stt hämta ut antidepp på apoteket då den söta tjejen frågar om jag ver hur dom ska tas osv. Skäms för att behöva medicinera hjärnan. Fånigt.
__________________
Senast redigerad av Trevligt.konto 2018-10-20 kl. 05:51.
Citera
2018-10-20, 06:38
  #118
Medlem
rebekks avatar
När man femte dagen i rad slänger upp en lösgodispåse på bandet 5min innan stängning, fortfarande andfådd av skräcken att inte få sin kvällsliga sockerkick
Citera
2018-10-20, 06:46
  #119
Medlem
sfrges avatar
Vissa kombinationer av grejor kan ju kännas konstiga.
Tandkräm och lösviktsgodis.
Då kanske man får lägga till något. Kanske en flaska schampo eller nått.

Nån nämnde porrtidningar. Nu var det några år sedan man köpte en sån och då var det väl inga större problem men nu kanske man skulle tycka det var pinsamt.
Citera
2018-10-20, 08:17
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Nja.. brudar bajsar rejält jävla vidrigt..

Hur fan vet du det?!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback