Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-18, 23:09
  #1
Medlem
king_ozzelotts avatar
Tjenare,

Hade tänkt gå ut imorgon.

Första gången på länge som jag går ut ensam faktiskt. Förut gick jag alltid ut ensam. (Sthlm är staden det handlar om)

Jag tänkte börja på en lämplig takbar för att sedan dra vidare, men frågan är vart, varför jag behöver tips från FB-connoisseurer.

Finns det något som både har bra dansgolv och bra häng nuförtiden samt snygga brudar? Gärnna inne i stan.

Något ställe man även kan gå ut ensam på så att säga.

Skjut!


//Ozzelott
Citera
2018-10-18, 23:32
  #2
Medlem
Mr.Omars avatar
Det händer rätt mycket skojjiga grejer i stan imorn vad för typ av musik föredrar du?
Citera
2018-10-18, 23:33
  #3
Medlem
Fredrik81s avatar
Hur tänkte du gå ut. Nykter?
Citera
2018-10-18, 23:35
  #4
Medlem
king_ozzelotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Omar
Det händer rätt mycket skojjiga grejer i stan imorn vad för typ av musik föredrar du?

Diggar en hel del men mycket house, drifting, techno, minimalistic "kazantip" osv..All black all white party -music etc..

Vad har du i kikarn? Klär mig i vanliga chinos och en svart kavaj samt skjorta och skor. Ingen slips, men "ok" enligt mig.

Är denna ok? https://www.keyflow.com/en/events/56...at-solidaritet

//Ozzelott
Citera
2018-10-18, 23:36
  #5
Medlem
king_ozzelotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik81
Hur tänkte du gå ut. Nykter?

Inte nykter nej, men inte stup heller. 4 - 7 öl max.

Dricker mest öl och whiskey, så funderar faktiskt på Pressklubben

//Ozzelott
Citera
2018-10-18, 23:40
  #6
Medlem
Hur gammal är du? Och vad har du får mål med utgången så blir det lättare att guida dig
Solidaritet som du länkade är en fin stureplansklubb. din klädsel passar bra till det.
Citera
2018-10-18, 23:42
  #7
Medlem
king_ozzelotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maertino1
Hur gammal är du? Och vad har du får mål med utgången så blir det lättare att guida dig

Tjena,

-Jo jag är 34. Mål. Bra musik, god öl samt trevligt sällskap som jag snackar upp eller som redan finns på plats. Jag har bott utomlands länge så jag snackar gärna upp folk. I Sverige har vi ju vår bubbla men kan vara kul att försöka.

Har ni några favoritställen?

//Ozzelott
Citera
2018-10-18, 23:49
  #8
Medlem
Mr.Omars avatar
Dj jazzy jeff har en spelning på Södra teatern han brukar spela rätt blandad party musik inte bara hiphop sen så har Fasching öppet till 4 imorn och spelar house musik natten lång
Citera
2018-10-18, 23:51
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av king_ozzelott
Tjena,

-Jo jag är 34. Mål. Bra musik, god öl samt trevligt sällskap som jag snackar upp eller som redan finns på plats. Jag har bott utomlands länge så jag snackar gärna upp folk. I Sverige har vi ju vår bubbla men kan vara kul att försöka.

Har ni några favoritställen?

//Ozzelott
Är ju bara 23. Men kan säga att du kommer ligga en bit över medelåldern om du går på Solidaritet. Kanske kan bli svårt att hitta några i din ålder och sen snacka upp de, om du inte bjuder på drinkar eller ser väldigt bra ut.. Golden hits är en populär nattklubb av köerna att döma, där du ligger precis runt medelåldern. Åldersgränsen var 28 för ett par år sedan minns jag, har dock aldrig varit där.
Citera
2018-10-18, 23:52
  #10
Medlem
king_ozzelotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Omar
Dj jazzy jeff har en spelning på Södra teatern han brukar spela rätt blandad party musik inte bara hiphop sen så har Fasching öppet till 4 imorn och spelar house musik natten lång


Grymt ska lätt kollas in! bland annat!,

Ps. Funderar även på att äta en bit i stan också därav så får man se vart man landar. Södra teatern är grym!

//Ozzelott
Citera
2018-10-18, 23:55
  #11
Medlem
king_ozzelotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maertino1
Är ju bara 23. Men kan säga att du kommer ligga en bit över medelåldern om du går på Solidaritet. Kanske kan bli svårt att hitta några i din ålder och sen snacka upp de, om du inte bjuder på drinkar eller ser väldigt bra ut.. Golden hits är en populär nattklubb av köerna att döma, där du ligger precis runt medelåldern. Åldersgränsen var 28 för ett par år sedan minns jag, har dock aldrig varit där.

Ah ok
För mig är det tvärt om. Aldrig varit på varken Solidaritet eller Marquise. Däremot hade Solidaritet ett sjukt jobbigt "bokningssystem" för att komma in.

Erfarenhet av vakterna i dörren? Svårt att komma in?

//Ozzelott
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback