Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-10-20, 00:52
  #61
Medlem
Absolutinte800s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenegentligen
Nattjobb är ju tyvärr så. Ett tips är att fixa något jobb du kan göra via dator. Det har jag så jag får närmare dubbelt betalt per timme.

Till exempel?

Till ts: jag har inga unika tidsfördrivens tips, men kom ihåg att inte sitta still för länge. Kroppen stelnar ihop och du mår dåligt. Försök att röra på dig ofta, stretcha gärna då och då.
Citera
2018-10-20, 00:55
  #62
Avstängd
qirteros avatar
sluta klaga , du kan iaf sitta me mobilen eller vid datorn, jag hade ett jobb där jag gjorde 3 grejer under 8 timmar och dessa 3 grejerna tog ungefär 30 sekunder att göra, nu till det jobbiga, jag var tvungen att vara på plats och fick inte ta upp mobil eller sitta å vila var tvungen att bara stå där som en idiot i 8 timmar, chefen var där väldigt ofta så hade man mobilen i handen eller satt å vilade fick man skit direkt.
Citera
2018-10-20, 01:50
  #63
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenegentligen
Nattjobb är ju tyvärr så. Ett tips är att fixa något jobb du kan göra via dator. Det har jag så jag får närmare dubbelt betalt per timme.
Förslag på dylika jobb?
Citera
2018-11-08, 21:57
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Förslag på dylika jobb?

Jag har ett vanligt dagjobb, sen jobbar jag nätter som personlig assistent, ungefär 60%, ger ca 13000. Jobbar också för ISoftStone med att fixa bra ads till sökord på nätet. Jobbar man ca 40 timmar i månaden får man närmare 6000.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback