Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-18, 18:50
  #1
Medlem
Sågs tydligen senast utanför sjukhuset i Köping.

Arbetade hon på sjukhuset eller hade hon varit på besök? Någon som besitter mer information än att hon nu är spårlöst försvunnen?

152 cm och 45 kg, bild finns här:

https://www.facebook.com/evelynquynn.gomez.7
__________________
Senast redigerad av Florman 2018-10-18 kl. 19:15.
Citera
2018-10-18, 18:53
  #2
Medlem
Policys avatar
Kontot ser ut som ett fakekonto. Är du säker på att det är henne? Nyhetslänk eller något? De där brösten kombinerat med den skumma referrerlänken får mig att inte ta det hela på allvar.
Citera
2018-10-18, 18:54
  #3
Medlem
Källa till försvinnandet?

Finns här: https://www.facebook.com/MPSweden/po...8?__tn__=-UC-R

VÄSTMANLAND / ARBOGA

Har någon sett 48-åriga Evelyn?

Hon är försvunnen sedan den 14 oktober 2018 då hon sågs vid sjukhuset i Köping

Evelyn har Långt mörkt hår. Hon är cirka 152 centimeter lång och väger cirka 45 kilo. Klädseln är i nuläget okänd.
Citera
2018-10-18, 20:45
  #4
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Sågs tydligen senast utanför sjukhuset i Köping.

Arbetade hon på sjukhuset eller hade hon varit på besök? Någon som besitter mer information än att hon nu är spårlöst försvunnen?

152 cm och 45 kg, bild finns här:

https://www.facebook.com/evelynquynn.gomez.7

Varken namn eller bild stämmer så det är inte hon.
Foto finns på MPs efterlysning
Citera
2018-10-18, 21:19
  #5
Medlem
Raven666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Varken namn eller bild stämmer så det är inte hon.
Foto finns på MPs efterlysning

Det borde vara den 48-åriga kvinna som är gift med en 80-årig man och bosatt på Kapellgatan i Arboga.
Citera
2018-10-18, 21:22
  #6
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Kontot ser ut som ett fakekonto. Är du säker på att det är henne? Nyhetslänk eller något? De där brösten kombinerat med den skumma referrerlänken får mig att inte ta det hela på allvar.

Ja det är inte hon på bilden i första inlägget. Tragiskt nog så hade nog försvinnandet fått väldigt mycket mer uppmärksamhet om det var hon dock...
Citera
2018-10-18, 21:57
  #7
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven666
Det borde vara den 48-åriga kvinna som är gift med en 80-årig man och bosatt på Kapellgatan i Arboga.

Ja, det stämmer
Citera
2018-10-19, 08:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamerat
Källa till försvinnandet?

Finns här: https://www.facebook.com/MPSweden/po...8?__tn__=-UC-R

VÄSTMANLAND / ARBOGA

Har någon sett 48-åriga Evelyn?

Hon är försvunnen sedan den 14 oktober 2018 då hon sågs vid sjukhuset i Köping

Evelyn har Långt mörkt hår. Hon är cirka 152 centimeter lång och väger cirka 45 kilo. Klädseln är i nuläget okänd.

Ja, det är denna kvinna jag menar! Tycker hon ser asiatisk ut på bilden och tänkte att det bara finns en asiat som heter Evelyn i Köping, men det är sant att Facebookprofilen ser skum ut. Kanske är ett fejkkonto.

Måste säga att jag får tyvärr dåliga vibbar när jag läser att hon är gift med en 80-åring! Ålder är verkligen inte bara en siffra, det kan nog vara tufft att vara gift med en person som i värsta fall har en massa ålderskrämpor att oroa sig över. Maken kan ju trilla av pinn när som helst! Man kan bli deprimerad för mindre?
Citera
2018-10-19, 08:55
  #9
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, det är denna kvinna jag menar! Tycker hon ser asiatisk ut på bilden och tänkte att det bara finns en asiat som heter Evelyn i Köping, men det är sant att Facebookprofilen ser skum ut. Kanske är ett fejkkonto.

Måste säga att jag får tyvärr dåliga vibbar när jag läser att hon är gift med en 80-åring! Ålder är verkligen inte bara en siffra, det kan nog vara tufft att vara gift med en person som i värsta fall har en massa ålderskrämpor att oroa sig över. Maken kan ju trilla av pinn när som helst! Man kan bli deprimerad för mindre?

Kvinnan är från Arboga men försvann i Köping, efter ett lasarettbesök.
De har varit ett par i många år, det är maken som anmält försvinnandet.
Citera
2018-10-19, 11:54
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamerat
Källa till försvinnandet?

Finns här: https://www.facebook.com/MPSweden/po...8?__tn__=-UC-R

VÄSTMANLAND / ARBOGA

Har någon sett 48-åriga Evelyn?

Hon är försvunnen sedan den 14 oktober 2018 då hon sågs vid sjukhuset i Köping

Evelyn har Långt mörkt hår. Hon är cirka 152 centimeter lång och väger cirka 45 kilo. Klädseln är i nuläget okänd.

Efterlysningen verkar vara borta nu.
Citera
2018-10-19, 19:46
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, det är denna kvinna jag menar! Tycker hon ser asiatisk ut på bilden och tänkte att det bara finns en asiat som heter Evelyn i Köping, men det är sant att Facebookprofilen ser skum ut. Kanske är ett fejkkonto.

Måste säga att jag får tyvärr dåliga vibbar när jag läser att hon är gift med en 80-åring! Ålder är verkligen inte bara en siffra, det kan nog vara tufft att vara gift med en person som i värsta fall har en massa ålderskrämpor att oroa sig över. Maken kan ju trilla av pinn när som helst! Man kan bli deprimerad för mindre?
Eller, så är man en golddigger som jublar när gubben dör !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback