Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-18, 21:14
  #13
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Nej, men så heilar de heller inte offentligt, eller arbetar på företag som har en "värdegrund".
Om jag hade sagt vad jag tyckte om saker och ting på mitt jobb så skulle jag "bli utköpt" (få sparken) och hade jag dessutom heilat när jag sa det så skulle polisen arresterat mig för åsiktsbrott (HMF), vilket skulle ha diskvalificerat mig från liknande jobb i framtiden. Yttrandefrihet? LOL

Själv är jag sur för att jag inte fritt får knulla de småpojkar som VILL ha sex med mig, och jag är också sur för att jag inte får knarka som jag vill.

Och att militären ratade mig bara för att jag tänder på mord, grov tortyr och massförstörelsevapen, är ett åsiktsövergrepp som jag nog ALDRIG kommer att kunna förlåta Sverige för.


Skall Du, Jag och TS bilda en klubb kanske?
Vi kan kalla den för Extrema Anarkisters Missnöjessällskap.
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2018-10-18 kl. 21:17.
Citera
2018-10-18, 21:18
  #14
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Själv är jag sur för att jag inte fritt får knulla de småpojkar som VILL ha sex med mig, och jag är också sur för att jag inte får knarka som jag vill.

Skall Du, Jag och TS bilda en klubb kanske?
Vi kan kalla den för Extrema Anarkisters Missnöjessällskap.
Om du likställer åsikter med pedofili så kanske du är en av de som blev utsläppt efter psykiatrireformen.
Citera
2018-10-18, 21:24
  #15
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Om du likställer åsikter med pedofili så kanske du är en av de som blev utsläppt efter psykiatrireformen.

Min poäng är att det så klart är FEL av Sverige att hindra dig från att Heila som du vill lika väl som det är fel av dem att hindra människor från att ingå frivilliga relationer, samt fel av dem att hindra folk att knarka som de vill.

Inget brott, inget offer.


Det är såklart även FEL av diktaturen Sverige att hindra t ex IS från att hålla rekryteringsmöten på gator och torg. ALLA borde tillåtas säga eller göra PRECIS VAD SOM HELST, När som helst, och Var som helst, right?
Citera
2018-10-19, 06:51
  #16
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Min poäng är att det så klart är FEL av Sverige att hindra dig från att Heila som du vill lika väl som det är fel av dem att hindra människor från att ingå frivilliga relationer, samt fel av dem att hindra folk att knarka som de vill.

Inget brott, inget offer.


Det är såklart även FEL av diktaturen Sverige att hindra t ex IS från att hålla rekryteringsmöten på gator och torg. ALLA borde tillåtas säga eller göra PRECIS VAD SOM HELST, När som helst, och Var som helst, right?
Jag håller med om det fetstilta; med tillägget att jihadister inte borde ha rätt att vistas i det här landet överhuvudtaget och att psyksjuka ska hållas borta från gatorna. Men där de är (arabiska öknen respektive dårhuset) bör de ha yttrandefrihet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback