Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-18, 18:02
  #1
Medlem
Hej!
Jag skulle gärna se serien Ancient Aliens, men jag har svårt att hitta ställe där jag kan se den digitalt. Finns bl.a på amazon prime, hulu...men det verkar inte funka för oss som är bosatt i Sverige. Var kan jag hitta serien?

Tack på förhand för tips!

mvh

Alex
Citera
2018-10-18, 18:11
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanny7
Hej!
Jag skulle gärna se serien Ancient Aliens, men jag har svårt att hitta ställe där jag kan se den digitalt. Finns bl.a på amazon prime, hulu...men det verkar inte funka för oss som är bosatt i Sverige. Var kan jag hitta serien?

Tack på förhand för tips!

mvh

Alex

Hur menar du?

Ancient Aliens är en TV-serie, inget tecknat.
Citera
2018-10-18, 20:27
  #3
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Serier och serietidningar --> Tv-serier och tv-program
/Moderator
Citera
2018-10-18, 21:10
  #4
Medlem
fenomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanny7
Hej!
Jag skulle gärna se serien Ancient Aliens, men jag har svårt att hitta ställe där jag kan se den digitalt. Finns bl.a på amazon prime, hulu...men det verkar inte funka för oss som är bosatt i Sverige. Var kan jag hitta serien?

Tack på förhand för tips!

mvh

Alex

Den visas på History (UK) som finns hos olika kanaldistributörer. De kör f n säsong 13, vilket är den senaste och avsnitten finns inte på Play.
Citera
2018-10-19, 08:47
  #5
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanny7
Hej!
Jag skulle gärna se serien Ancient Aliens, men jag har svårt att hitta ställe där jag kan se den digitalt. Finns bl.a på amazon prime, hulu...men det verkar inte funka för oss som är bosatt i Sverige. Var kan jag hitta serien?

Tack på förhand för tips!

mvh

Alex

Den visas på History channel 2 just nu varje dag. Annars kan du bara söka på ancient alien stream så hittar du flera ställen där du kan se den skitserien.
Citera
2018-10-19, 13:09
  #6
Medlem
Det finns några avsnitt på youtube.
Citera
2018-10-21, 17:03
  #7
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenomen
Den visas på History (UK) som finns hos olika kanaldistributörer. De kör f n säsong 13, vilket är den senaste och avsnitten finns inte på Play.

Två avsnitt finns på Telia Play.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback