Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-19, 06:16
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Är det omkretsen som man ska mäta eller diametern?
I så fall känns ett skjutmått vettigare att mäta med...bara klämma in bollen så får man ett rätt exakt mått.

Nej, du ska mäta längden, bredden och höjden.
Jag använde måttband.
Citera
2018-10-19, 06:38
  #14
Medlem
Jag har fanimig aldrig tidigare hört om någon som sitter och mäter kulorna. Men alla har vi väl våra egenheter...
Citera
2018-10-19, 09:18
  #15
Medlem
Myst1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
OK. Men teoretiskt sett ifall man skulle göra en undersökning på
10 tusen personer så skulle de män med testosteronhalter över medelnivån
även ha testiklar som är en aningen större än genomsnittet?
Vad tror du rent statistiskt sett?

Förmodligen, ja.
Citera
2019-04-18, 19:59
  #16
Avstängd
Finansanalytikerns avatar
Besökte läkaren förra året hos läkaren. Mätte mina testiklar med ultraljud och de blev 4.6 cm i längd. Hemma möte jag med linjal och det blev 5 något cm i längd.

Min penis är 14.5cm lång erigerad.
12-14cm i omkrets.
Och allt mellan 6-11 cm lång när den är slak.

Är jag normal? Läkaren förklara att allt var normalt. Och testosteron var normalt men låg på den låga sidan. Jag är överviktig och måste träna mer och gå ner 30 kg i vikt

Alla andra värden var normala
Citera
2019-04-21, 01:48
  #17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Finansanalytikern
Besökte läkaren förra året hos läkaren. Mätte mina testiklar med ultraljud och de blev 4.6 cm i längd. Hemma möte jag med linjal och det blev 5 något cm i längd.

Min penis är 14.5cm lång erigerad.
12-14cm i omkrets.
Och allt mellan 6-11 cm lång när den är slak.

Är jag normal? Läkaren förklara att allt var normalt. Och testosteron var normalt men låg på den låga sidan. Jag är överviktig och måste träna mer och gå ner 30 kg i vikt

Alla andra värden var normala

Varför mätte dom testiklarna?

Av vilken anledning gjorde du undersökningen? Antar att du har några problem eller att du är oroad över nåt?
Citera
2019-04-21, 18:34
  #18
Avstängd
Finansanalytikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Varför mätte dom testiklarna?

Av vilken anledning gjorde du undersökningen? Antar att du har några problem eller att du är oroad över nåt?

Haha. Gick dit för jag pissa blod. Och för ja va oroad pga min kuk är väldigt liten eller ser ut liten känns liten nör den är slak. Läste även mycket på nätet om sjukdomar under den tiden samt så hade jag dålig libido.

Men nu så har jag kuken klistrad på magen varje dag ä. Börjat motionera och käka d vitamin. Omega 3. Zink och b6 samt stressar jag mindre. Inte för att ja har vitamin brist men ändå.
Citera
2019-04-25, 01:58
  #19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Finansanalytikern
Haha. Gick dit för jag pissa blod. Och för ja va oroad pga min kuk är väldigt liten eller ser ut liten känns liten nör den är slak. Läste även mycket på nätet om sjukdomar under den tiden samt så hade jag dålig libido.

Men nu så har jag kuken klistrad på magen varje dag ä. Börjat motionera och käka d vitamin. Omega 3. Zink och b6 samt stressar jag mindre. Inte för att ja har vitamin brist men ändå.

Kuken klistrad på magen??
Hur då?

Har din situation blivit bättre?
Citera
2019-04-25, 15:52
  #20
Avstängd
Finansanalytikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Kuken klistrad på magen??
Hur då?

Har din situation blivit bättre?

Får mer kraftigare erektioner. Varje morgon och varje dag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback