Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-18, 02:13
  #1
Avstängd
anoxanoxs avatar
Hej fb vänner, hoppas någon är insatt i denna fråga och svara på min fråga.
Om jag har haft sex med en person, går det avgöra med topsning DNA från min penis/ollon om sexet varit analt eller vaginalt ?
Låter med störst sannolikhet att det bör göras då jag kan tänka mig analhållet innehåller helt andra "spår" mm än vad vaginan gör och på så sätt borde man väl ändå kunna avgöra om sexet har varit analt eller vaginalt ?
Första bästa jag kunde komma på är bajs spår man med störst sannolikhet bör hitta om sexet har varit analt, men finns det annat också som kan tala emot eller för dom olika sexsätten ?
Tacksam för svar.
Citera
2018-10-18, 07:33
  #2
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anoxanox
Hej fb vänner, hoppas någon är insatt i denna fråga och svara på min fråga.
Om jag har haft sex med en person, går det avgöra med topsning DNA från min penis/ollon om sexet varit analt eller vaginalt ?
Låter med störst sannolikhet att det bör göras då jag kan tänka mig analhållet innehåller helt andra "spår" mm än vad vaginan gör och på så sätt borde man väl ändå kunna avgöra om sexet har varit analt eller vaginalt ?
Första bästa jag kunde komma på är bajs spår man med störst sannolikhet bör hitta om sexet har varit analt, men finns det annat också som kan tala emot eller för dom olika sexsätten ?
Tacksam för svar.

Det är ju olika slags ytceller i slemhinnan i slidan respektive i ändtarmen, och en del av dessa lär ha gnuggats av på dig. Självklart kan man se skillnad på dem i mikroskop. DNA har inte med det att göra.
Citera
2018-10-18, 20:42
  #3
Avstängd
anoxanoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är ju olika slags ytceller i slemhinnan i slidan respektive i ändtarmen, och en del av dessa lär ha gnuggats av på dig. Självklart kan man se skillnad på dem i mikroskop. DNA har inte med det att göra.
Om polisen tar prover från en persons penis då och skickar in den till NFC då lär dom väl med störst sannolikhet kunna avgöra om sexet har varit analt eller vaginalt right ??
Skulle det kunna vara några hinder för det om man bortser ifrån att det inte har gått mer än 1-2 timmar från sexakten ?
Citera
2018-10-18, 22:21
  #4
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anoxanox
Om polisen tar prover från en persons penis då och skickar in den till NFC då lär dom väl med störst sannolikhet kunna avgöra om sexet har varit analt eller vaginalt right ??
Skulle det kunna vara några hinder för det om man bortser ifrån att det inte har gått mer än 1-2 timmar från sexakten ?

Nej, jag ser inga hinder för det, om mannen inte har tvättat sig väldigt noga efter sexet... Slidans och ändtarmens epitelceller ser som sagt olika ut.
Citera
2018-10-20, 20:49
  #5
Medlem
Blå Rutas avatar
Hade jag varit den som tog provet hade jag gjort en bakterieodling och tittat efter koliforma bakterier. Med en kraftig förekomst av sådana på snabeln är det svårt att neka att du varit och grävt i chokladgrottan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback