Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-18, 00:51
  #1
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Finns det dom som har seminarium på helger, eller förekommer det bara på vardagar?

Skriver här då jag inte finner svar någon annanstans.
Citera
2018-10-18, 01:11
  #2
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Finns det dom som har seminarium på helger, eller förekommer det bara på vardagar?

Skriver här då jag inte finner svar någon annanstans.

Det är inte så jäkla vanligt. Förekommer mest på kurser på kvarts- eller halvfart och på distanskurser med några få tillfällen med fysiska möten. Det är högskola du menar antar jag. Att hitta någon lämplig kurs/utbildning utefter om den har seminarier eller föreläsningar på helgen, kan nog bli svårt.
Citera
2018-10-18, 01:12
  #3
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Det är inte så jäkla vanligt. Förekommer mest på kurser på kvarts- eller halvfart och på distanskurser med några få tillfällen med fysiska möten. Det är högskola du menar antar jag. Att hitta någon lämplig kurs/utbildning utefter om den har seminarier eller föreläsningar på helgen, kan nog bli svårt.

Nej menar universitetet. Det sker inte där
på helger eller?
Citera
2018-10-18, 01:14
  #4
Medlem
Jogens avatar
Högskola och universitet blir här samma sak. Nej, det är inte alls det vanligaste, utan som jag skrev i mitt förra inlägg.
Citera
2018-10-18, 08:13
  #5
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.01.

Rubrikkorrigering i förtydligande syfte.
Tidigare rubrik: "Behöver veta snabbt ang seminarium."

/Mod.
Citera
2018-10-18, 10:54
  #6
Medlem
Som huvudregel nej, däremot kan det ske i undantagsfall. Detsamma gäller tentor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback