Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-17, 14:57
  #1
Medlem
JuhuSumialas avatar
Inatt drömde jag att polisen hade bråkat med mig och dömt mig för sexköp.
Jag hade tränat upp min fysiska styrka och syreupptagningsförmåga maximalt under några månader med hjälp av extremt tung bodybuilding och med stora mängder Oxandrolone eller tom Anadrol. Krav Maga tränade jag för många år när jag studerade i Göteborg. Kali/Arnis tränar jag på Filippinerna.

Jag drömde om att jag satte mig längst bak i en tågvagn i ett smockfullt tåg i Skellefteå mot Umeå. Jag bar skottsäker väst, kostym, håret var välskött och med mig hade jag en portfölj, innehållandes en Beretta m-71 pistol med ljuddämpare och 500 patroner samt en rakbladsvass machete, som allt låg i portföljen.
När tåget startade ringde jag upp min flickvän och pratade om kärlek och nästa gång vi skulle träffas för att inte väcka misstankar.
Jag hade dessförinnan sökt anonymt google-maps för att få reda när tåget befinner sig på det ödsligaste stället som möjligt, utan vägar för polis att åtminstone en halvtimme ta sig dit.

Väl där drog jag tre linor amfetamin och gick systematiskt tillväga från vagn till vagn (sköt männen och skar halsarna av kvinnor och barn) tills jag till sist kom fram till lokförarens hytt. Jag knackade men han öppnade inte. Kom inte ihåg om jag dörren sparkades in eller om jag sköt upp låset. Sedan tvingade honom att fortsätta med maximal hastighet för att krascha tåget där det gjorde som mest skada.


Ni som kan tyda drömmar, vad tyder denna drömmen på?
Citera
2018-10-17, 15:06
  #2
Medlem
jiZZeds avatar
Den tyder på att du behöver runka och ta en kopp kaffe.
Citera
2018-10-17, 15:07
  #3
Medlem
Kronartskockas avatar
Ibland drömmer jag också våldsamma drömmar (dock inte så färgstarka som din), oftast om jag sett någon våldsam eller blodig film just innan jag går och lägger mig. Tror inte det betyder att du själv har någon undertryckt inre våldsamhet, du kan nog vara lugn.

Själv drömde jag inatt att jag skulle gifta mig med en överviktig rysk kvinna som var några år äldre än mig, det kändes smått underligt.
Citera
2018-10-17, 15:07
  #4
Medlem
Tja det var en vidrig mardröm? Hjärnan tar in så mycket mer info än man anar och ingen har missat Breivik när den tragedin skedde. Kanske ligger det något undermedvetet i form av ångest också eller stress, och intryck från tv/tidningar osv som blir en grund för eventuella mardrömmar.

Jäklar vad trådar du skapar, du ligger i haha!
Citera
2018-10-17, 15:28
  #5
Medlem
Överarbetad?
__________________
Senast redigerad av Autismbonde 2018-10-17 kl. 15:36.
Citera
2018-10-17, 15:38
  #6
Medlem
SkadeskjutenEkorres avatar
På grund av den stora mängden trådar från TS på kort tid, så skulle jag tro att TS trollar. Men oavsett, hade du inte SÄPO efter dig så har du nog det nu.

Jag tyder din dröm som att det är något du även dagdrömmer om.
Citera
2018-10-17, 16:11
  #7
Medlem
JuhuSumialas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Tja det var en vidrig mardröm? Hjärnan tar in så mycket mer info än man anar och ingen har missat Breivik när den tragedin skedde. Kanske ligger det något undermedvetet i form av ångest också eller stress, och intryck från tv/tidningar osv som blir en grund för eventuella mardrömmar.

Jäklar vad trådar du skapar, du ligger i haha!

Citat:
Jäklar vad trådar du skapar, du ligger i haha!
ja kanske det men det är alldeles strax slut med den här användaren i alla fall.

Om jag dagdrömmer, som någon skrev, så är det för att jag känner livsleda.
Ponera att skulle gjort det eller ett motsvarande terrordåd så skulle det i så fall bero på hämnd mot staten. De har underskattat mig och varit oförskämda. Men jag fick i alla fall hämnd på en läkare som svek mig, han blev av med sin legitimation. Han åtalades och gjordes till slakteriavfall, metaforiskt menat.

Snart: Hej då. Lycka till och lev väl.
Citera
2018-10-17, 16:14
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuhuSumiala
ja kanske det men det är alldeles strax slut med den här användaren i alla fall.

Om jag dagdrömmer, som någon skrev, så är det för att jag känner livsleda.
Ponera att skulle gjort det eller ett motsvarande terrordåd så skulle det i så fall bero på hämnd mot staten. De har underskattat mig och varit oförskämda. Men jag fick i alla fall hämnd på en läkare som svek mig, han blev av med sin legitimation. Han åtalades och gjordes till slakteriavfall, metaforiskt menat.

Snart: Hej då. Lycka till och lev väl.


Tråkigt att höra att du känner ett sånt helvete. Nu skriver jag i fel forum, men hoppas utredningen med den misstänkta cancer visar glimtar. Starkt av dig att du orkade med läkaranmälan, det kan vara bra omständigt.
Citera
2018-10-17, 20:16
  #9
Medlem
borrizs avatar
Drömmar går som strömmar -ingenting att fästa sig vid.
Citera
2018-10-19, 08:52
  #10
Medlem
JuhuSumialas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkadeskjutenEkorre
På grund av den stora mängden trådar från TS på kort tid, så skulle jag tro att TS trollar. Men oavsett, hade du inte SÄPO efter dig så har du nog det nu.

Jag tyder din dröm som att det är något du även dagdrömmer om.

SÄPO kan troligtvis inte överlista mig. Jag vet, eller ska jag istället påstå mig ana eller gissa mig till deras metoder. Jag gör inget förhastat. Jag planlägger allt i detalj. Jag kan vänta i år och under tiden leva ett s.k. lyckligt svensson-liv med flickvän, barn och bröllop samt ev. någon volontär-syssla, såsom att besöka äldre på hem osv.

Trots bara några timmars sömn inatt så hann jag ändå med ytterligare en mardröm. Denna gång drömde jag om att jag natten före blodbadet på det proppfulla tåget, där uppemot 1000 människor miste livet, körde runt på min egen eller en stulen motorcykel. I lådorna på sidorna av motorcykeln, senare längre söderut där reservdäcket ligger i en bil, hade jag en batteridriven lätt och tyst borrmaskin.

Jag började utanför Haparanda, stannade till ett stort antal gånger på små grusvägar i skogarna och borrade lagom stora hål i snustorra stora träd och placerade sedan brinnande värmeljus i hålen. Jag placerade ljusen på ett sådant sätt att det inte skulle börja brinna förrän minst flera timmar senare, helst längre. Om möjligt först på sena eftermiddagarna.

Från Haparanda till Höör i Skåne stannade jag ungefär varje eller varannan mil och gjorde samma sak. På vissa ställen på flera träd samtidigt eller med några kilometers avstånd från varandra. Jag fortsatte lugnt och diskret på småvägar genom skogarna ett fem eller tiotal mil inåt land från Östersjökusten sett, förbi Umeå, Gävle, Stockholm och runt och igenom hela Småland. Innan jag lämnade Sverige stannade jag i skånska Höör och satte mig på tåget till Köpenhamn och flög genast till Lagos och sedan vidare med buss till Abuja.

Motorcykeln var stulen från en familj som var på semester och registreringsnumret ev. ändrat med svart tuschpenna. Med mig hade jag en mycket kraftig kolsyrepistol med små spetsiga pilar, smekta över pilgiftsgrodan dendrobatidae rygg (0,1 mg innebär nästintill omedelbar förlamning och död). Fentanyl eller insmorda i carfentanil.

Dessutom hade jag olika peruker, en med långt ljust hår, en annan med kort krulligt svart och några varianter till för att förvilla polisen till att bara se mig som en Hells Angels eller Bandidos-snubbe eller någon annan idiot. Flera utbytbara svenska, finska och andra utländska registreringsskyltar hade jag också med mig i den stulna bilen fr.o.m. i höjd med Stockholm och söderut.

Jag tog in på obskyra hotell och vandrarhem, eller eget tält, för att sova, äta och sedan lugnt och med ett leende på läpparna köra vidare. På tre, fyra eller fem dagar låg nu Sverige i total ödeläggelse genom skogsbränder medan jag fortsatte min resa över Öresundsbron via tåg från Höör till Köpenhamn och direkt vidare till Lagos och buss till Abuja i Nigeria. Därifrån vidare till Kano och slutligen till N'Djamena i Tchad.

Sammanlagt startade jag mer än 300 vilt rasande skogsbränder under juli eller augusti månad, under en extrem torr värmebölja och en nederbördsfattig vår och försommar.

Det var en hemsk mardröm jag nyss vaknade upp ur. Tack och lov att det bara var en dröm.
Jag hoppas innerligt att mardrömmen inte blir sann.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback