Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-19, 17:06
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gojanO
Titta på bilden av burkarna,det står tydligt 8mg.

Jag vet inte var du får dina mediciner ifrån men 8mg Tramadol existerar inte så vitt jag vet.

8mg alpra existerar inte heller,inte från legal frabrik i af.

8mg Tramadol måste du trycka i dig minst 10 tabs för att får en liten smärtlindning på,dumfan.


Den absolut lägsta dosen du kan få från apoteket är 50mg.


Gör om,gör rätt och tro inte på allt som fejknews säger jag till dig...
Det är faktiskt möjligt att ta tramadol och sen lägga i en burk som det har legat något annat i förut.
Citera
2018-10-19, 17:41
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Det är faktiskt möjligt att ta tramadol och sen lägga i en burk som det har legat något annat i förut.
Vad skulle det vara för mening med att lägga Tramadol i burkar som är märkta med ett ämne som är hårdare klassat(Buprenorfin/Subutex)?
Citera
2018-10-19, 18:17
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gojanO
Vad skulle det vara för mening med att lägga Tramadol i burkar som är märkta med ett ämne som är hårdare klassat(Buprenorfin/Subutex)?
Jag vet inte, du får fråga MGM hur dom tänkte. Jag sa bara att det var möjligt.
Citera
2018-10-19, 18:22
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Jag vet inte, du får fråga MGM hur dom tänkte. Jag sa bara att det var möjligt.
Visst.
Okej om dom hade legat i vitaminburkar eller annan laglig substans men det faller ju på sin orimlighet att man skulle lägga dom i en burk som är märkt med substans som det är HÅRDARE straff på..
Citera
2018-10-19, 22:08
  #17
Medlem
Ralf2s avatar
Tabletterna kanske låg i förpackningar för subutex/oxycontin därför att de tänkt lura folk att köpa dem i tron att det är ett annat preparat?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback