Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-11-01, 19:34
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Ja det går nog bra, det är inte så länge
Jag tog 0,9g under 24timmar, kanske 0,9 på 20 timmar, bara rökt.
Citera
2018-11-01, 19:36
  #50
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Jag tog 0,9g under 24timmar, kanske 0,9 på 20 timmar, bara rökt.

Jag gjorde nåt liknande för inte så längesedan. Väldig tur att jag snabbt fattade att det var ett misstag.
Citera
2018-11-01, 19:40
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag gjorde nåt liknande för inte så längesedan. Väldig tur att jag snabbt fattade att det var ett misstag.
Gick det bra att få över på subutex igen relativt snabbt?
Citera
2018-11-01, 19:41
  #52
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Gick det bra att få över på subutex igen relativt snabbt?

Jag behöver inte då jag ej är hooked, det är det enda bra med situationen.
Citera
2018-11-01, 19:43
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag behöver inte då jag ej är hooked, det är det enda bra med situationen.
Var glad för det!!
Citera
2018-11-01, 19:44
  #54
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Var glad för det!!

Mmm jag är hooked på annat dock. Så är inte så glad ändå.
Citera
2018-11-02, 11:45
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Jag gick på nästa laromöte och fick ett nej, inte ens bara subuxone, chefen klickade mig sen, jag tog återfall heroin samma dag rökt en 09a på 1 dag, var dock uppe i 2-3 mg sub/dag, jag har bestämt mig att fortsätta kämpa, jag tog slut på mitt sista idag kl 18.00. Sen ska jag jobba imorgon kl 20.00 jag kunde ta BUP efter 20 h innan, och ska göra. Om det och aldrig ha heroin hemma fom nu. (hade kvar sen innan).
En fråga tror du man kan ta tramadol före subben för att stå ut lite lättare tills kl 14.00.imorgon? Eller kan det förstöra ngt? Ingen i min bekantskapkrets som pundar tror det (men dom är CP). Umgås mäst med nyktra vänner. Sorry att jag rig ett återfall, tack för ditt stöd.
Ha tramadol funkar med buprenorfin. Men som nån skrev, försök att hålla nere substanserna, du gör det bara svårare i längden. Kämpa på nu.
Citera
2018-11-02, 15:51
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Ha tramadol funkar med buprenorfin. Men som nån skrev, försök att hålla nere substanserna, du gör det bara svårare i längden. Kämpa på nu.
jag löste det utan Tramadolen, men jag tog 2st mg xanor för att kunna sova. Nu är jag tillbaka på en om dagen LARO är jag i kontakt med, jag kan inte lägga in mig för jobbar som vikarie, kommer att få sparken om jag lägger in mig så försöker komma på en lösning.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback